موجود ناشناخته ای که در لبه ساحل افتاده بود!، عکس

به گزارش مجله یگانه، جانوری که برای 90 سال دیده نشده بود، به وسیله سگی در ساحل پیدا شد.

موجود ناشناخته ای که در لبه ساحل افتاده بود!، عکس

تینا مزدکی- این جانور به وسیله انجمن حیات وحش در معرض خطر (EWT) طبقه بندی شده بود. تا زمانی که این سگ در آفریقای جنوبی آن را کشف کرد، محققان نتوانسته بودند تایید نمایند که آیا این گونه هنوز روی زمین زنده مانده است یا خیر.

موش های مول کور تقریباً به طور کامل در زیر زمین زندگی می نمایند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی EWT، به نظر می رسد که آنها در میان شن و ماسه شنا می نمایند و قدرت شنوایی آن ها بسیار حساس است و ارتعاشات بالای سطح زمین آن ها را از آنچه در حال وقوع است، مطلع می نماید و به آنها اجازه می دهد بدون دیده شدن در زمین فرو بروند.

برای تایید رسمی عدم انقراض این گونه، محققان احتیاج به یافتن شواهدی از آن و آزمایش موفقیت آمیز DNA آن داشتند، با توجه به اینکه این گونه بسیار شبیه گونه های دیگر است. پس از کوشش های فراوان، خاتمه محققان آنچه را که در پی آن بودند، یافتند.

کوبوس ترون، مدیر ارشد حفاظت از EWT و یکی از اعضای تیم جستجو در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: اگرچه بسیاری از مردم شک داشتند که این جانور هنوز در آنجا وجود داشته باشد، اما من با حسن نیت باور داشتم که این گونه هنوز منقرض نشده است. من متقاعد شده بودم که این فقط به روش تشخیص درست، زمان بندی مناسب و تیمی مشتاق برای یافتن آن احتیاج دارد.

منبع: newsweek

  • موش غول پیکر در تله عکاسان افتاد!/ عکس

  • کوسه های سرچکشی، چکش خود را از کجا آوردند؟/عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 آذر 1402 بروزرسانی: 9 آذر 1402 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1809

به "موجود ناشناخته ای که در لبه ساحل افتاده بود!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجود ناشناخته ای که در لبه ساحل افتاده بود!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید