شروع توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب در خوزستان

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از توزیع 300 تن مرغ منجمد در شهرهای مختلف استان با قیمت مصوب به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت مرغ اطلاع داد.

شروع توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب در خوزستان

حمید بدوی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط قیمت مرغ در بازار و احتیاج مردم به این محصول پرمصرف، اداره کل پشتیبانی امور دام خوزستان از امروز (10 تیرماه) توزیع مرغ منجمد را شروع نموده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی های اجرا شده با سازمان صمت، سهمیه 300 تنی مرغ منجمد به خوزستان اختصاص داده شده و توزیع آن با هماهنگی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با صدور حواله به عاملان فروش و فروشگاه های زنجیره ای در حال اجرا است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: بر اساس نرخ مصوب، قیمت مرغ منجمد درب سردخانه هر کیلوگرم 12 هزار و 900 تومان است و در مراکز فروش با قیمت 13 هزار و 500 تومان عرضه خواهد شد.

بدوی ادامه داد: توزیع مرغ منجمد داخلی در بازار استان به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها انجام می گردد و می تواند زمینه ساز کاهش قیمت مرغ در بازار گردد.

وی در مورد افزایش قیمت تخم مرغ و احتمال توزیع این محصول توسط پشتیبانی امور دام با قیمت مصوب بیان نمود: در حال حاضر برنامه ای برای توزیع تخم مرغ نداریم و در این خصوص سازمان صمت تصمیم گیرنده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 607

به "شروع توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید