اجازه نمی دهمپشه اضافه وارد استقلال گردد، هیچ بازیکنی جدا نمی گردد

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال با اشاره به آخرین شرایط تیمش برای ملاقات روز آدینه برابر پرسپولیس گفت: همه بازیکنان در آمادگی کامل هستند و تمرکزمان را روی ملاقات با پرسپولیس گذاشته ایم و امیدوارم بتوانیم یک بازی در شان تیم استقلال به نمایش بگذاریم.

اجازه نمی دهمپشه اضافه وارد استقلال گردد، هیچ بازیکنی جدا نمی گردد

وی در خصوص حساسیت هایی که برای این ملاقات وجود دارد گفت: واقعیت این است که بازی استقلال و پرسپولیس برای همه همواره حساس است. با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی وجود دارد برای این که بتوانیم در کورس قهرمانی بمانیم محکوم به پیروزی برابر حریف هستیم. البته احترام زیادی برای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قایل هستیم اما اگر می خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید پرسپولیس را شکست دهیم. این را به بازیکنانم گفته ام و خواسته ام که فقط به برد فکر نمایند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سوال یکی از خبرنگاران که خواهان اعلام لیست خروجی باشگاه شده بود گفت: چند تیم مهم دیگر هم در فوتبال هستند اما نمی دانم چرا فقط در خصوص استقلال سوال پرسیده می گردد.

وی در ادامه پاسخ به این پرسش روی انتقادش را به سمت مسئولان باشگاه چرخاند و گفت: متاسفانه تیم استقلال در دو سال گذشته بدون نظر سرمربی بسته شده است. به طرفداران قول می دهم اجازه ندهم که یک بازیکن از این تیم جدا گردد. با چند بازیکن صحبت کردم و قراردادشان را قبل از خاتمه لیگ تمدید می نمایند.

مجیدی در خصوص جدایی شیخ و قایدی نیز گفت: اگر بازیکنی پیشنهاد خارجی داشته باشد تصمیم با خودش است اما من اجازه نمی دهم که هیچ بازیکنی از تیم جدا گردد.

وی در خصوص رفتن کمالوند هم شرح داد و تاکید نمود: آقای کمالوند لطف کردند و تشریف آوردند. خودشان هم خیلی دوست داشتند کنار استقلال باشند. اما موقعیت کاری خوبی برایش پیش آمده بود و از من خواست که برود من هم موافقت کردم.

فرهاد مجیدی با بیان این که به دلیل آغاز تازه مربیگری اش اهل مشورت نموده است گفت: بزودی یک مشاور ایتالیای که سابقه حضور در تیم ملی ایتالیا را داشته و سالها در سری آ روی نیمکت تیم های مختلف حضور داشته به ایران خواهد امد و تا خاتمه لیگ به عنوان مشاور در کنارم خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال مجددا به انتقاد از سیاست های دو سال اخیر این باشگاه پرداخت و گفت: برای باشگاه استقلال متاسفم که دو سال بدون نظر سرمربی تیم بسته است. به طرفداران قول می دهم سال جاری خودم تمام موارد را کنترل کنم و اجازه ندهم یک پشه اضافه وارد باشگاه استقلال گردد.

وی ادامه داد: با بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام بود صحبت نموده ام که تا قبل از خاتمه لیگ قراردادشان را تمدید می نمایند. چند بازیکن جدید هم مد نظر دارد که خودم شخصا با آنها مذاکره می کنم و هر وقت نهایی شد به باشگاه می گویم با آنها قرارداد امضا کند.

فرهاد مجیدی تاکید نمود: به طرفداران استقلال قول می دهم که برای فصل آینده تیمی بسازم که فوتبال هجومی و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارد و همه از دیدن این تیم لذت ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1400 بروزرسانی: 13 خرداد 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1151

به "اجازه نمی دهمپشه اضافه وارد استقلال گردد، هیچ بازیکنی جدا نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه نمی دهمپشه اضافه وارد استقلال گردد، هیچ بازیکنی جدا نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید