ارزش سهام عدالت هفته گذشته چقدر شد؟

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته شاخص کل بورس افت شدیدی را تجربه کرد و در آخرین روز معاملاتی به یک میلیون و 386 هزار واحد رسید. سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به 11 میلیون و 741 هزار تومان رسید. در آخرین روز معاملاتی هفته سوم شهریور ماه (24 شهریور) به 12 میلیون و 36 هزار تومان رسید. سهام عدالت نسبت به هفته گذشته حدودا 2.5 درصد افت را تجربه کرد.

ارزش سهام عدالت هفته گذشته چقدر شد؟

مهم ترین خبرهای سهام عدالت هفته گذشته

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جاماندگان سهام عدالت اطلاع داد: نحوه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان و بحث یارانه های نقدی با همکاری وزارت امور مالی و دارایی در حال طراحی است ولی زمان بندی ها و نحوه اجرای آن هنوز نهایی نشده است.

- پارچینی، مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار درباره فروش سهام عدالت کفت: فروش سهام عدالت به وسیله کارگزاری ها و واریز وجه به حساب سهامداران، صحت ندارد و در حال حاضر، فروش سهام عدالت آغاز نشده است که به تبع آن، معامله ای انجام گردد.

وی بعلاوه گفت: اگر سفارش فروشی اعمال گردد، براساس قیمت روزی خواهد بود که معامله انجام می گردد و ارتباطی به قیمت روز سفارش فروش ندارد. در صورتی که فروش سهام عدالت آغاز گردد، فروش به صورت بلوکی خواهد بود. اما در حال حاضر، برنامه ای برای آغاز مجدد فروش سهام عدالت نداریم. با توجه به شرایط بازار، تنها به درخواست های فروش به صورت بلوکی، پاسخ داده خواهد شد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1320

به "ارزش سهام عدالت هفته گذشته چقدر شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش سهام عدالت هفته گذشته چقدر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید