اشاره رومنیگه به ادامه حضور فلیک در بایرن مونیخ

به گزارش مجله یگانه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به احتمال قطعی شدن قرارداد سرمربی موقت این تیم اشاره نمود.

اشاره رومنیگه به ادامه حضور فلیک در بایرن مونیخ

با تورهای آلمان تابستان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بایرن مونیخ در پی نتایج پرفراز و نشیب باواریایی ها در شروع فصل جاری، در نهایت پس از شکست 5 بر یک تحقیرآمیز این تیم مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم فصل جاری از رقابت های بوندس لیگای آلمان، اقدام به اخراج نیکو کواچ و هانسی فلیک، دستیار وی را تا سرانجام فصل به عنوان جانشین این سرمربی کروات معرفی کرد. در حالی که در روزهای اخیر شایعه ای مطرح شد که باشگاه بایرن نسبت به استخدام دیه گو سیمئونه، سرمربی کنونی اتلتیکومادرید در تابستان پیش رو علاقه مند است، اکنون به نظر می رسد که مدیران این باشگاه قصد دارند قرارداد مربی آلمانی خود را تمدید نمایند. فلیک از زمان روی کار آمدنش در بایرن به جای کواچ، این تیم را به 15 پیروزی در 18 بازی رسانده و تنها در دو بازی تیمش تن به شکست داده است.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفت: هانسی دوشنبه 55 ساله شد. این سن خوبی است. ما عصر دوشنبه جشن کوچکی گرفتیم اما دوست دارم عصر امروز (سه شنبه) هم هدیه ای کوچک به او بدهم. (در حین بیرون آوردن پاکتی قرمز از جیبش) هانسی عزیز تولدت مبارک. برای آنهایی که نمی دانند داخل این پاکت قرمز چه چیزی هست، باید بگویم که یک قلم داخل این پاکت است و ما در باشگاه بایرن مونیخ گاهی اوقات با این قلم ها، برگه هایی را امضا می کنیم. برایت بهترین آرزوها را دارم. به کار خوبی که می کنی، ادامه بده. همینطور که هستی، بمان. ما از روش بازی تیم و نتایج کسب شده، خیلی خیلی راضی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 323

به "اشاره رومنیگه به ادامه حضور فلیک در بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشاره رومنیگه به ادامه حضور فلیک در بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید