اعلام نهایی روزهای کنکور ارشد ، روزهای برگزاری آزمون افزایش یافت

به گزارش مجله یگانه، سازمان سنجش آموزش کشور به منظور مساعدت با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی آزمون کارشناسی ارشد سال 99 تعداد روزهای آزمون را از 2 روز به 3 روز افزایش داد.

اعلام نهایی روزهای کنکور ارشد ، روزهای برگزاری آزمون افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، سازمان سنجش روزهای برگزاری آزمون را به سه روز افزایش داد.

در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقای ایمنی حوزه ها و به تبع آن داوطلبان، روزهای برگزاری آزمون از 2 روز به 3 روز (از پنجشنبه 16 مرداد تا شنبه 18 مرداد 99) افزایش یافت. آزمون رشته های امتحانی شناور (رشته های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه 16 مرداد به صبح شنبه 18 مرداد 99 منتقل شد.

از داوطلبان تقاضا می گردد با توجه به زمان اعلام شده و همچنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ 6 مرداد 99 در سایت سازمان سنجش منتشر می گردد در جلسه آزمون شرکت نمایند.

آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 بعد از دو بار تعویق در روزهای پنجشنبه 16 مرداد تا شنبه 18 مرداد 99 در 236 حوزه امتحانی و با رقابت 694 هزار و 417 داوطلب برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 641

به "اعلام نهایی روزهای کنکور ارشد ، روزهای برگزاری آزمون افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نهایی روزهای کنکور ارشد ، روزهای برگزاری آزمون افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید