اف16 آمریکاییها در میشیگان سقوط کرد

به گزارش مجله یگانه، در بیانیه ای که از سوی واحد نظامی ارتش آمریکا صادر شد، آماده است که این جنگنده متعلق به یگان یکصد و پانزدهم از یگان هوایی گارد ملی در پایگاه هوایی ترائکس فلیلد (Truax Field) در شهر مدیسون مرکز ایالت ویسکانسین بود.

اف16 آمریکاییها در میشیگان سقوط کرد

یک فروند جنگنده اف-16 در ایالت میشیگان در آمریکا سقوط کرد، ولی تا به امروز گزارشی از سرنوشت خلبان این جنگنده منتشر نشده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری ای بی سی نیوز با انتشار این خبر افزود: این سانحه هوایی در جریان یک تمرین رخ داد. این جنگنده تک سرنشین بوده، ولی هنوز از سرنوشت وی اطلاعی بدست نیامده است.

بنابراین گزارش، جنگند اف-16 آمریکایی که متعلق به یک پایگاه هوایی در ایالت ویسکانسین بوده، در این حادثه در ایالت میشیگان، ایالت مجاور، سقوط کرده است.

ای بی سی نیوز گزارش داد: در بیانیه ای که از سوی واحد نظامی ارتش آمریکا صادر شد، آماده است که این جنگنده متعلق به یگان یکصد و پانزدهم از یگان هوایی گارد ملی در پایگاه هوایی ترائکس فلیلد (Truax Field) در شهر مدیسون مرکز ایالت ویسکانسین بود.

در این بیانیه آمده است که جنگنده اف-16 که از نوع فالکون بوده، در سانحه هوایی که هنوز علت آن تا دیشب نامشخص مانده، در فاصله 450 کیلومتری شمال شرقی از پایگاه خود در منطقه حفاظ شده هائواثا(Hiawatha) در ایالت میشیگان سقوط کرد.

سقوط جنگنده های آمریکایی از این پایگاه در ایالت ویسکانسین سابقه قبلی نیز داشته است. در سال 2011 میلادی یک فروند دیگر از این نوع جنگنده هنگام برخاستن از پایگاه هوایی ترائکس فلیلد دچار سانحه شده و در منطقه مسکونی آدامز (Adams County) سقوط کرد، این سانحه منجر به آتش سوزی مهیبی شد که مقامات محلی ناگزیر به تخلیه 50 نفر از ساکنان این منطقه شدند، خلبان این جنگنده اما نجات یافت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 894

به "اف16 آمریکاییها در میشیگان سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اف16 آمریکاییها در میشیگان سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید