اولین شکست فصل رئال مادرید مقابل کادیز، پیروزی پرگل بایرن برابر آرمینیا بیله فلد، شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی

به گزارش مجله یگانه، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید اولین شکست فصل خود در لالیگا را مقابل تیم تازه وارد کادیز و در خانه متحمل شد.

اولین شکست فصل رئال مادرید مقابل کادیز، پیروزی پرگل بایرن برابر آرمینیا بیله فلد، شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید در خانه و بعد از ارائه عملکردی بسیار ضعیف و دور از انتظار، مقابل تیم تازه وارد کادیز بازنده شد تا در آستانه الکلاسیکو، ضربه سختی را متحمل شوند. در اولین بازی پس از وقفه لالیگا رئال مادرید که از 4 بازی قبلی خود 10 امتیاز کسب نموده بود و در صدر قرار داشت، میزبان کادیز بود. رئالی ها صورتی پوش بازی را بسیار بد شروع کردند و در 20 دقیقه ابتدایی خوش شانس بودند که بیش از یک گل دریافت نکردند.

دقیقه 4 بازی بود که آلوارو نگردو حتی توپ را از تیبو کورتوا هم عبور داد ولی سرخیو راموس روی خط دروازه ناجی تیمش شد و اجازه نداد کادیز پیش بیفتد. چند دقیقه بعد لوزانو بود که خطرا ساز شد و ضربه او را تیبو کورتوا مهار کرد. رئال که حرفی برای گفتن نداشت، دقیقه 15 دروازه خود را باز شده دید. نگردو با سر توپ را به لوزانو پاس داد و او هم با یک نفوذ و در مصاف تک به تک توانست گل اول کادیز را به ثمر برساند. فاصله زیاد بین راموس و واران رئی اینم گل تاثیر گذار بود.

رئال برای جبران جلو کشید ولی بازهم کادیز بود که روی ضد حملات خطرناک ظاهر می شد. لوزانو یک موقعیت تک به تک دیگر هم داشت اما این بار تیبو کورتوا توپ را راهی کرنر کرد. رئال دقیقه 19 روی پاس لوکاس و ضربه بنزما به گل تساوی رسید اما یاری داور به درست پرچم زد و آفساید لوکاس را گفت. در ادامه رافا واران می توانست روی یک ضربه کرنر گلزنی کند اما توپ با اختلاف اندک راهی اوت شد. نیمه اول در حالی با رجحان کادیز به اتمام رسید که این تیم شانس های دیگری هم برای گلزنی داشت.

زین الدین زیدان تیمش را در نیمه دوم با 4 بازیکن تازه به میدان فرستاد. ادر میلیتائو، مارکو آسنسیو، فده والورده و کاسیمیرو وارد میدان شدند و در عوض راموس، مودریچ، لوکاس واسکز و ایسکو زمین را ترک کردند. رئال تیم برتر میدان در نیمه دوم بود و به خوبی نیز تا بیرون محوطه جریمه پیش می آمد ولی در خلق موقعیت صد در صدی گل عاجز بود. کادیز هم کاملا به لاک دفاعی فرو رفته بود و تنها چشم به ضد حملات داشت.

در یکی از بهترین موقعت ها وینیسیوس از درون محوطه جریمه با ضربه سر توپ را روانه دروازه کرد ولی با اختلاف اندکی راهی اوت شد. دقیقه 78 رئال توانست به گل تساوی برسد ولی کریم بنزما در موقعت آفساید به یوویچ پاس داده بود. دو دقیقه بعد شوت محکم بنزما از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه برخورد کرد. در نهایت این بازی با رجحان 0-1 کادیز تمام شد تا رئال بالاخره در استادیوم دی استفانو بازنده گردد. بی شک این شکست به فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو شرایط روحی رئال را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

- بایرن مونیخ با وجود این که کم تر از دو روز قبل یک مسابقه رسمی داشت، توانست در بازی بوندسلیگایی خود به راحتی به پیروزی برسد. بایرن مونیخ که در کم تر از 48 ساعت پس از بازی با دورن برابر بیله فلد نهاده شد، اسیر خستگی نشد و نمایش خوبی داشت. با نمایش عالی و بریس توماس مولر و روبرت لواندوفسکی، تیم هانسی فلیک به یک پیروزی آسان در هفته چهارم بوندسلیگا دست یافت.

بایرن مونیخ بازی را بهتر اغاز کرد و در دقیقه هشت به گل رسید. روی پاس تماشایی رابرت لواندوفسکی، توماس مولر با دروازه بیلفلد تک به تک شد و پاس او بعد از برخورد به مدافعان دوباره مقابل خودش نهاده شد تا به راحتی دروازه را باز کند. در دقیقه 15 و روی پاس با ضربه سر لواندوفسکی بایرن باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما این بار ضربه مولر با عکس العمل مورنو همراه شد.

اما در دقیقه 24 بایرن مونیخ به گل دوم هم دست یافت. ارسال عرضی لئون گورتزکا در محوطه به لواندوفسکی رسید و او پیروز شد با یک ضربه دقیق از ابتدای محوطه گل دوم را نیز به ثمر برساند. دقایقی بعد تولیسو با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه فرصت مناسبی برای زدن گل سوم بایرن مونیخ داشت، اما ضربه او با مهار تماشایی مورنو همراه شد.

اما در لحظات پایانی نیمه اول بایرن باز هم به گل رسید. روی پاس مولر درون محوطه به لواندوفسکی، او صاحب موقعیت شد و ضربه اش بعد از برخورد به مدافع حریف وارد دروازه بیلفلد شد تا بایرن مونیخ با رجحان 0-3 راهی رختکن گردد. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم رابرت لواندوفسکی تا آستانه ثبت هت تریک پیش رفت، اما ضربه او از درون محوطه بیلفلد به دیرک دروازه این تیم برخورد کرد. اما در دقیقه 52 بایرن باز هم به گل رسید. ارسال دقیق لواندوفسکی از سمت راست با ضربه تمام کننده مولر از مقابل دروازه همراه شد و گل چهارم نیز به ثمر رسید.

اما در دقیقه 58 بیلفلد یکی از گل ها را جبران کرد. پاس عرضی کلوس به ریتسو دوان رسید و او با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه پیروز به گلزنی شد. در دقیقه 64 کینگزلی کومان با ارسالی از سمت راست صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 78 تولیسو، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ به علت خطای روی کلوس از زمین اخراج شد. دو دقیقه بعد و روی پاس مولر بود که خاوی مارتینز صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن 1-4 پیروز به کسب پیروزی در این ملاقات شد.

- منچسترسیتی در شبی کم افت و خیز با یک گل پیروز به شکست آرسنال شد. سیتیزن ها در شبی که قادر به خلق موقعیت های زیادی روی دروازه آرسنال نبودند و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد، با تک گل رحیم استرلینگ در نیمه اول پیروز به غلبه بر آرسنال شدند. منچسترسیتی بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقیقه سوم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم ریاض محرز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما فشار سیتی بالاخره جواب داد و این تیم در دقیقه 17 به گل اول دست یافت. فیل فودن از سمت چپ وارد محوطه شد، اما برند لنو عکس العمل خوبی روی ضربه او نشان داد و در ریباند رحیم استرلینگ پیروز شد دروازه آرسنال را باز کند. در دقیقه 26 ریاض محرز با حرکت از سمت راست فرصت مناسبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه او از زاویه ای بسته با عکس العمل خوب برند لنو همراه شد. در دقیقه 33 و روی حرکت تیمی خوب سیتی این فیل فودن بود که در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه زمینی او را برند لنو به زیبایی دفع کرد.

در دقیقه 40 ساکا بعد از دریافت پاسی تماشایی از پیر آمریک اوبامیانگ می توانست گل تساوی آرسنال را به ثمر برساند، اما ضربه او با مهار فوق العاده ادرسون همراه شد تا در نهایت نیمه اول با رجحان 0-1 سیتی به اتمام برسد. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم آرسنال صاحب فرصت گلزنی شد و نیکلاس په په می توانست دروازه سیتی را باز کند، اما ادرسون ضربه او را مهار کرد. دقایقی بعد و روی حرکت خوب ژائو کانسلو بود که سیتی صاحب موقعیت گلزنی شد و داوید لوئیز داشت به اشتباه دروازه خودی را باز می کرد که این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 85 و روی پاس تماشایی ادرسون بود که استرلینگ در محوطه جریمه آرسنال صاحب موقعیت شد، اما پاس آخر او ضعیف بود و فرصت از دست رفت. در ادامه کوشش آرسنال برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و ملاقاتی که موقعیت چندانی نداشت در نهایت با رجحان 0-1 سیتی به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 790

به "اولین شکست فصل رئال مادرید مقابل کادیز، پیروزی پرگل بایرن برابر آرمینیا بیله فلد، شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شکست فصل رئال مادرید مقابل کادیز، پیروزی پرگل بایرن برابر آرمینیا بیله فلد، شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید