برای استقلال شمشیر را از رو بسته&zwnjاند، به تیم داوری تبریک می&zwnjگویم!

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که یکی از شانس های رسیدن به صدر جدول در خاتمه هفته پنجم لیگ برتر بود، در دیداری که عصر امروز دوشنبه در استادیوم آزادی برگزار گردید به مصاف تیم صنعت نفت رفت و در خاتمه به تساوی یک به یک رسید.

برای استقلال شمشیر را از رو بسته&zwnjاند، به تیم داوری تبریک می&zwnjگویم!

محمود فکری پس از این ملاقات گفت: به تیم حریف که یک امتیاز را گرفت و همچنین به تیم داوری هم تبریک می گویم که خیلی خوب داوری کردند. همان فرایند بازی های قبلی مجدداً ادامه پیدا کرد و متاسفانه بازی امروز را سوت هایی که زدند بهم ریختند.

وی ادامه داد: قبل از بازی روی بحث داوری صحبت کردم که دقت بیشتری داشته باشند اما متاسفانه بعد از گلی که ما زدیم همه چیز برگشت. متاسفانه همه شمشیر را از رو برای ما بسته اند. شب قبل از بازی می گویند بازیکن ما محروم است. روز بازی هم می گویند یک بازیکن دیگر محروم است. ما نمی دانیم که کدام بازیکن را داریم و کدام بازیکن را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: خواهش من این بود که داور دقت بیشتری داشته باشد اما متاسفانه در طول بازی اتفاقات دیگری رخ داد. خیلی ها خیلی کار دیگر هم می نمایند اما کاری به آنها ندارند اما اگر بازیکن ما جایی کاری نموده است می گویند محروم است. تمام تمرکز تیم و بازیکنان ما را برهم زدند.

محمود فکری بدون اینکه روی سخنش را معین کند به انتقاداتش ادامه داد و گفت: کاملاً معین است که این مسائل از کجا آب می خورد و به چه شکلی است. شاید دوست ندارند تیمی مثل استقلال شکل و نتیجه بگیرد. به همین خاطر همه جور کاری دارند انجام می دهند که به هدفشان هم دارند می رسند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ما تمام کوششمان را می کنیم و تیم را جمع می کنیم که برای بازی بعدی که بتوانیم با خیلی ها بجنگیم به امید خدا.

فکری ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که رخ داد می توانستیم با تیم صدرنشین هم امتیاز بشویم. ما در نیمه دوم کوشش زیادی کردیم و به گل هم رسیدیم و از سد حریف گذشتیم اما متاسفانه از سد داوری نتوانستیم بگذریم. اشتباهات داوری تیم ما را عصبانی کرد و بهم ریخت. گلی که صنعت نفت زد آفساید بود اما خطای هند بازیکن حریف را برای ما پنالتی نگرفتند. بازیکن حریف هم باید اخراج می شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: هیچ هماهنگی بین تیم داوری نبود و خیلی متزلزل و بهم ریخته بودند. لجبازی که داور وسط با تیم می کرد و اخطارهایی که به تیم ما داد بازی را از شکل خودش در آورد.

وی ادامه داد: از نظر فنی هم ما روی گلی که دریافت کردیم در سختگیری نکردن بازیکنان و گم کردن بازیکن حریف فرصت را دادیم که آنها به گل رسیدند. با این حال ما به صدر جدول نزدیک هستیم و فاصله زیادی نداریم. باید ضعف هایمان را پوشش بدهیم تا بتوانیم در ملاقاتهای آینده بهتر بازی کنیم.

فکری ادامه داد: ضعفی که در داوری هست را نمی توانیم رفع کنیم. قرار نیست که وقتی ما اعتراض می کنیم داوران لجبازی نمایند. آنها خدای روی زمین هستند. با یک سوت اشتباه یک تیم را بالا و پایین می نمایند. باید بفرایند اشتباهات خودشان را ببینند. نه اینکه بیایند و لجبازی نمایند. داوری که بخواهد این کار را بکند به درد نمی خورد.

وی اضافه کرد: ما چهار هفته حرف نزدیم اما داوری درست نشد. در ملاقات برابر فولاد هم این اتفاقات افتاد. انگار ما از فوتبال چیزی نمی فهمیم. اشتباهات آنها باعث شد امتیازات زیادی از ما گرفته گردد. برای یک تیم خیلی قشنگ سوت می زنند. اشتباهاتشان هم به نفع این تیم هاست اما به ضرر ما سوت می زنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من به این تیم خیلی امیدوار هستم. فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم. ضمن اینکه مسائل مدیریتی زیادی هم داشتیم. با این حال کوشش کردیم و این تیم دارد شکل می گیرد. من خیلی به آینده امیدوار هستم و در ملاقاتهای آینده بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 882

به "برای استقلال شمشیر را از رو بسته&zwnjاند، به تیم داوری تبریک می&zwnjگویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای استقلال شمشیر را از رو بسته&zwnjاند، به تیم داوری تبریک می&zwnjگویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید