بیمارستان ساعی به صورت فازبندی تجهیز شود

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/اصفهان استاندار اصفهان گفت: امکان اینکه بخواهیم کل بیمارستان 35 هزار متر مربعی ساعی را به صورت همزمان تجهیز کنیم وجود ندارد و بهتر است که این بیمارستان به صورت فاز بندی، تجهیز و راه اندازی شود.

بیمارستان ساعی به صورت فازبندی تجهیز شود

عباس رضایی عصر امروز (دوشنبه-اول اردیبهشت) در بازدید از بیمارستان ساعی خمینی شهر، اظهار کرد: خداوند در کنار مصائب، قطعا نعماتی نیز قرار داده است. یکی از این نعمات که در این روزهای سخت به چشم می آید همراهی، همدلی و همکاری آحاد ملت است که در بخش های مختلف به کمک سلامت جامعه آمدند.

وی گفت: ویروس کرونا نظم جهانی را به هم زده است، آمریکا و چین که دو کشور بزرگ هستند افت شدید اقتصادی داشته اند، اما مردم ما با فرهنگ اسلامی دست یکدیگر را گرفتند تا مسائل را حل کنند.

به گزارش خبرنگاران، استاندار اصفهان، با تشکر از حضور مردم و خیران خمینی شهری در دفاع از سلامت جامعه و مبارزه با ویروس کرونا، اضافه نمود: از خمینی شهر که شهر اهل بیت است انتظار دیگری جز این همه حماسه آفرینی و حضور نداشته ایم. این شهر همواره به لحاظ تدین و خیران در سطح کشور مطرح بوده است و این باعث شده است که با وجود تراکم جمعیت بالا درصد مبتلا به کرونا در آن بیش از بقیه شهرستان ها نباشد.

رضایی، توزیع 315 هزار بسته معیشتی را توسط خیران خمینی شهر قابل تقدیر دانست و اضافه نمود: پیشنهاد من این است که هیئت امنایی از مسئولان و خیران در شهرستان تشکیل شود تا برای کمک به بی بضاعتان به آنها وام قرض الحسنه اعطا شود. این هیات امنا در شهر اصفهان نیز تشکیل خواهد شد.

وی اضافه نمود: اعطای این وام ها در جهت اشتغال زایی می تواند علاوه بر حل کردن مسائل یک واحد صنفی برای چند نفر دیگر نیز اشتغال ایجادکند.

استاندار اصفهان با قبول درخواست خیران در خصوص پخش تیزر تلویزیونی بیمارستان ساعی از رسانه ملی، گفت: برای توسعه پارکینگ این بیمارستان با تغییر کاربری زمین های شمال شهر موافقت می کنیم و شهرداری خمینی شهر این موضوع را پیگیری کند.

رضایی در خصوص تجهیز و افتتاح بیمارستان 35 هزار متر مربعی ساعی، گفت: امکان اینکه بخواهیم کل بیمارستان را به صورت همزمان تجهیز کنیم وجود ندارد و بهتر است که این بیمارستان به صورت فاز بندی شده تجهیز و راه اندازی شود.

وی با تشکر از تلاش های هیات امنای خیران بیمارستان ساعی گفت: هماهنگی و همدلی در این بیمارستان باید استمرار پیدا کند و دولت نیز خیرین را همراهی می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 512

به "بیمارستان ساعی به صورت فازبندی تجهیز شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان ساعی به صورت فازبندی تجهیز شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید