جام حذفی انگلیس، صعود منچستریونایتد به یک هشتم با 6 تایی کردن حریف

به گزارش مجله یگانه، مردان اولگنار سولسشایر با غلبه بر حریف دسته سومی خود، راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس شدند.

جام حذفی انگلیس، صعود منچستریونایتد به یک هشتم با 6 تایی کردن حریف

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد از ساعت 18:30 امشب (یکشنبه) در دور چهارم جام حذفی انگلیس در خانه ترانمیر دسته سومی (دسته چهار با احتساب لیگ برتر) به میدان رفت و در نهایت پیروز شد با نتیجه پرگل 6 بر صفر میزبانش را شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها گردد.

شاگردان اولگنار سولسشایر که در دو بازی لیگ رجحان اخیر خود مقابل تیم های لیورپول و برنلی تن به شکست داده بودند، در این ملاقات توسط هری مگوایر (10)، دیوگو دالوت (13)، جسی لینگارد (16)، فیل جونز (41)، آنتونی مارسیال (45) و میسون گرین وود (56- پنالتی) به گل رسیدند.

منچستریونایتد برای اولین بار از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن در یک بازی پیروز به ثمر رساندن 6 گل شد. همچنین هری مگوایر اولین گلش را با پیراهن شیاطین سرخ به ثبت رساند.

در همین چارچوب از ساعت 20:30 امشب، لیورپول در خانه شروزبری دسته دومی به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 253

به "جام حذفی انگلیس، صعود منچستریونایتد به یک هشتم با 6 تایی کردن حریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی انگلیس، صعود منچستریونایتد به یک هشتم با 6 تایی کردن حریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید