خبرنگاران بیش از 100 ا ثر در جایزه موسیقی و رسانه شرکت کردند

به گزارش مجله یگانه، تهران- خبرنگاران- با خاتمه مهلت ثبت نام و ارسال آثار جایزه موسیقی و رسانه در سی وششمین جشنواره موسیقی فجر، 168 اثر از اهالی رسانه در دبیرخانه ثبت شد.

خبرنگاران بیش از 100 ا ثر در جایزه موسیقی و رسانه شرکت کردند

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جایزه موسیقی و رسانه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجرهفتم بهمن ماه انتها یافت و 168 اثر برای شرکت در این جایزه به دبیرخانه ارسال شد.

جایزه موسیقی و رسانه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری سعید میرمحمدصادق برگزار می گردد و سیدعلیرضا میرعلینقی، عبدالرضا سپنجی، آروین صداقت کیش، ویدا همراز، نرگس ذاکر جعفری و ایلناز رهبر آثار رسیده را داوری می نمایند.

جایزه موسیقی و رسانه باهدف افزایش نقش رسانه ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم افزایی حوزه موسیقی، فرهنگ سازی با موسیقی و توجه به گونه های مختلف موسیقی به ویژه موسیقی نواحی و خرده فرهنگ ها در راستای فرهنگ سازی در سه حوزهموسیقی، بینا رشته ای و نگاه ویژه برگزار می گردد.

در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و در در بخش غیر رقابتی 100 گروه موسیقی در حوزه موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک و تلفیقی برای حضور در جشنواره به وسیله فراخوان ثبت نام کردند که در مرحله نخست 61 گروه انتخاب شدند و در نهایت 10 گروه برای اجرا به جدول جشنواره راه یافته اند..

با توجه به شرایط کرونا و اضافه شدن بخش رقابتی، جدول برنامه ها تغییرات اجرایی نسبت به جشنواره های قبل دارد. بر اساس تقسیم بندی هیات انتخاب در هر بخش، 40 درصد گروه ها از بخش فراخوان و 60 درصد گروه ها با تایید هیات انتخاب به جشنواره دعوت شدند.

همزمان با این جشنواره و در بخش جنبی دومین دوره مسابقه موسیقی و رسانه و بخش پژوهشی برگزارمی گردد. سی وششمین جشنوارۀ موسیقی فجر از تاریخ 28 بهمن تا 3 اسفند 1399 به دبیری حسن ریاحی برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 972

به "خبرنگاران بیش از 100 ا ثر در جایزه موسیقی و رسانه شرکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 100 ا ثر در جایزه موسیقی و رسانه شرکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید