خبرنگاران تشدید طرح نظارت بر مراکز فرآورده های دامی تا فروردین ماه 1400

به گزارش مجله یگانه، تهران- خبرنگاران- معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی استان تهران از 25 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردین ماه 1400 ادامه دارد.

خبرنگاران تشدید طرح نظارت بر مراکز فرآورده های دامی تا فروردین ماه 1400

به گزارش روز جمعه خبرنگاران از سازمان دامپزشکی استان تهران، محمد رحیمی، هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح بهداشتی، حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم استان مطرح نمود.

وی ادامه داد: گروه های ثابت و سیار دامپزشکی استان برای نظارت دقیق به صورت سرزده از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی بازدید می کنند.

این خبر می افزاید: درواپسین روزهای خاتمه سال معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل دامپزشکی استان تهران به همراه رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد استان تهران و رئیس پشتیبانی امور دام کشور با حضور در کشتارگاه های صنعتی استان، نحوه کشتار، نظارت های بهداشتی دامپزشکی، فرایند توزیعب بازار مرغ را از طریق سامانه رهتاب مورد بازدید و بررسی کارشناسی قرار دادند.

در ادامه آمده است: همچنین برخی از مسئولان استانی و کشوری دامپزشکی، جهاد کشاورزی و امور دام در راستای نظارت برفرایند توزیع و تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ از کشتارگاههای صنعتی ماکیان الوان، کشتارگاه خلج و کشتارگاه ایران تیهو در استان دیدن کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1047

به "خبرنگاران تشدید طرح نظارت بر مراکز فرآورده های دامی تا فروردین ماه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تشدید طرح نظارت بر مراکز فرآورده های دامی تا فروردین ماه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید