خبرنگاران رییس پلیس راه: طرح ممنوعیت تردد در ایلام تمدید شد

به گزارش مجله یگانه، ایلام - خبرنگاران - رییس پلیس راه ایلام گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های تردد وسایل نقلیه به مدت یک هفته دیگر در شهرهای قرمز و نارنجی استان بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند ترافیکی تمدید شد.

خبرنگاران رییس پلیس راه: طرح ممنوعیت تردد در ایلام تمدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و قرار دریافت شهرستان های چرداول و آبدانان در شرایط قرمز، طرح ترافیکی جدیدی به منظور اجرای ممنوعیت و محدودیت ها از روز شنبه در این 2 شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنان ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به داخل استان ممنوع بوده و نسبت به عودت این دسته از وسایل نقلیه در ورودی های استان اقدام می شود.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به سایر شهرها و همچنین ورود به این شهرستان ها با پلاک بومی برابر مصوبات این نشست ممنوع بوده و رانندگان متخلف مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون و در شهرهای نارنجی نیز به همین صورت و مبلغ 510 هزارتومان اعمال قانون می شوند.

سرهنگ همتی زاده اضافه کرد: ممنوعیت تردد شبانه خودروها ازساعت 21 تا چهار بامداد نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

وی شرح داد: ورودی آرامستان های استان نیز به دلیل جلوگیری از انتشار کرونا همچنان مسدود خواهد بود و ورود افراد و خودروها به آرامستان ها ممنوع است.

سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: طرح ترافیکی متناسب با فرایند انتشار ویروس در سطح استان و بویژه در شهرهای قرمز و نارنجی از روز شنبه با همکاری مردم اجرا می شود.

رییس پلیس راه ایلام ضمن قدردانی از مردم به دلیل همکاری بسیار خوب با ماموران پلیس راه و انتظامی استان طی 2 هفته گذشته گفت: هدف از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت ها قطع زنجیره انتقال کرونا بوده و از رانندگان تقاضا می شود از تردد و سفرهای غیرضروری در محورهای برون شهری اجتناب و نهایت همکاری را با ماموران پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، هم اکنون از مجموع 11 شهرستان استان ایلام 2 شهرستان چرداول و آبدانان در شرایط قرمز، هلیلان و دهلران در شرایط زرد و مابقی نارنجی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 867

به "خبرنگاران رییس پلیس راه: طرح ممنوعیت تردد در ایلام تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس پلیس راه: طرح ممنوعیت تردد در ایلام تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید