خبرنگاران قشموندان پس از بازگشت از سفر، یک هفته در خانه بمانند

به گزارش مجله یگانه، قشم- خبرنگاران- برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کسانی که از سفر به شهرستان مراجعت می نمایند، به مدت یک هفته در محل کار حاضر نشوند و با ماندن در خانه، به خود مراقبتی بپردازند.

خبرنگاران قشموندان پس از بازگشت از سفر، یک هفته در خانه بمانند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای قشم روز یکشنبه در جلسه مشترک ستاد مدیریت بیماری کرونا، اعضاء شورای تامین و مدیران صنایع، کارخانجات و شرکت های شهرستان گفت: تمام مدیران اداره ها، دستگاه ها، نهادها، بانک ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی مکلف هستند تا کارکنان خود را قبل از حضور در محل کار، ملزم به رعایت یک هفته ماندن در خانه نمایند.

علیرضا نصری اضافه کرد: پس از طی این دوره نیز کارکنان با ید با اخذ مجوز از شبکه بهداشت و درمان در محل کار خود حاضر شوند.

وی ادامه داد: مسوولیت نظارت بر انجام این امر با بالاترین مسوول هر دستگاه است.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای قشم توضیح داد: رعایت دقیق موازین بهداشتی و انجام اقدامات اطمینان بخش برای شروع به کار فعالیت صنف های مختلف مورد تاکید مسوولان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شرایط حاکم بر شرایط شهرستان قشم به حالت پایداری نسبی درآمده است که این امر نتیجه نقش پذیری مسوولانه مردم و کوشش بی وقفه مدیران و مجموعه گسترده اعضاء ستاد مدیریت بیماری کرونا قشم است.

نصری ادامه داد: با وجود شرایط ویژه قشم در حوزه گردشگری، پذیرش نیروی کار و جمعیت شناور، همکاری مناسب مردم، تجار و بازرگانان و اصناف مختلف باعث شد فرایند مدیریت و کنترل بیماری به جهت صحیح و مطلوب راهنمایی گردد.

وی ثبت نام در سامانه کیا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، جدا سازی کامل افرادی که خارج از شهرستان بوده اند از سایر کارکنان به مدت یک هفته، خارج نشدن از اقامتگاه در طول دوره خودمراقبتی، غربالگری سلامت ، ضد عفونی خوابگاه ها را از جمله اقداماتی برشمرد که باید در فرایند بازگشت ساکنان جزیره قشم اجرا گردد.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای قشم اظهار داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری، نرفتن به سواحل، پارک و بوستان ها تا برطرف کامل خطر ویروس کرونا الزامی و نیروهای انتظامی با جدیت نسبت به متخلفان و متجاوزان به سلامت عمومی اعمال قانون نمایند.

اعمال محدودیت ها در تردد و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، بازارها و فعالیت ادارات با یک سوم نیروها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا 20 فروردین در استان ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 320

به "خبرنگاران قشموندان پس از بازگشت از سفر، یک هفته در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قشموندان پس از بازگشت از سفر، یک هفته در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید