خبرنگاران مرکز جراحی قلب باز در الیگودرز دایر می گردد

به گزارش مجله یگانه، خرم آباد - خبرنگاران - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد مرکز جراحی قلب باز درجلسه ای با حضور مسئولان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و شبکه بهداشت و درمان الیگودرز تایید و تصویب شده است.

خبرنگاران مرکز جراحی قلب باز در الیگودرز دایر می گردد

محمد خدابخشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: جلسات پرثمری به وسیله ویدئو کنفرانس با مسئولان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و شبکه بهداشت و درمان الیگودرز برگزار گردید که تامین اعتبار راه اندازی مرکز جراحی قلب باز و تامین تجهیزات مرکز غربالگری سرطان در شهرستان الیگودرز از جمله مصوبات این جلسه بود.

وی گفت: اختصاص پزشکان متخصص و نیروی انسانی مورد احتیاج از دیگر از مطالبات ما در حوزه بهداشتی است که مسئولان وزارت بهداشت در این خصوص نیز قول مسا عد دادند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل مناطق عشایری الیگودرز گفت: اختصاص پنج دستگاه خانه بهداشت نیز از دیگر درخواست ها بود که این امر محقق شد و بزودی مراکز بهداشتی در این مناطق دایر می شوند.

خدابخشی اضافه نمود: توسعه زیرساختهای بهداشتی روستایی و عشایری بایستی ارتقا یابد و تامین تجهیزات پزشکی مورد احتیاج مجموعه بهداشت و درمان نیز از مطالبات کادر بهداشت و درمان الیگودرز است که بایستی وزارت بهداشت در این زمینه ها نیز اقدام کند.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده و و دارای پنج بخش است .

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 454

به "خبرنگاران مرکز جراحی قلب باز در الیگودرز دایر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز جراحی قلب باز در الیگودرز دایر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید