خبرنگاران مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان پیگیری شد

به گزارش مجله یگانه، رشت - خبرنگاران - رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل با انجام هفته ششم و انجام 6 بازی پیگیری شد.

خبرنگاران مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان پیگیری شد

در رقابت های اجرا شده از هفته ششم این مسابقات در یکی از حساس ترین بازی ها، تیم های فوتبال ابریشم رشت و شهرداری رضوانشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت تا هر تیم یک امتیاز از این بازی کسب کند.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته ششم این رقابت ها، تیم فوتبال معلم شاندرمن با نتیجه 2 بر صفر تیم پارس بندرکیاشهر را شکست داد تا این تیم را از رسیدن به صدر جدول نا امید کند چون تیم پارس بندرکیاشهر با فزونی در این بازی می توانست صدرنشین رقابت ها شود.

در سایر دیدارهای اجرا شده نیز تیم های فوتبال شهید املاکی لنگرود و شاهد اسالم تالش رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت و تیم فوتبال دخانیات گیلان نیز با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری کلاچای را مغلوب کرد.

همچنین در دیگر بازی های اجرا شده از هفته ششم این رقابت ها تیم فوتبال شهرداری ماسال با نتیجه 2 بر یک برابر تیم سرخپوشان لاهیجان به فزونی رسید و در دیگر دیدار حساس این هفته، تیم فوتبال ملوان ب بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر همشهری خود تیم شهرداری بندرانزلی را شکست داد.

در جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته ششم لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل، تیم شهرداری بندرانزلی با 13 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است، تیم های شهید املاکی لنگرود، ابریشم رشت و ملوان ب بندرانزلی نیز با 11 امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم قرار دارند، تیم های پارس بندرکیاشهر و شهرداری ماسال با 9 امتیاز در مکان های پنجم و ششم قرار دارند.

در این رقابت ها 13 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه رقابت می کنند که در نهایت قهرمان این دوره بعنوان کننده گیلان در رقابت های زیرگروه لیگ کشور حضور می یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 989

به "خبرنگاران مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان پیگیری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان پیگیری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید