خبرنگاران همدان بارانی می گردد

به گزارش مجله یگانه، همدان - خبرنگاران - کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: یک سامانه بارشی از امشب /آدینه/ وارد همدان می گردد و از روز شنبه با بارش پراکنده باران در آسمان این استان فعالیت می نماید.

خبرنگاران همدان بارانی می گردد

روح الله زاهدی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: بر اساس آنالیز نقشه های ماهواره ای هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان تا اواخر امشب صاف تا قسمتی ابری، در بعضی از ساعت ها وزش باد ملایم و پس از آن، به تدریج افزایش ابر پیش بینی می گردد.

وی افزود: سامانه بارشی از اواخر امشب رفته رفته وارد همدان می گردد و به شکل بارش باران، رگبار و رعد و برق بیشتر نقاط این استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

زاهدی بیان نمود: از روز یکشنبه نیز در بعضی ارتفاعات بارش برف را علاوه بر بارش باران خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی همدان اعلام نمود: همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه آسمان استان قسمتی ابری و با افزایش سرعت باد خواهد بود.

زاهدی گفت: از اواخر چهارشنبه موج جدیدی از بارش باران به تدریج و متناوب تا انتها هفته و اوایل هفته آینده در استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش ها طی هفته آینده و به شکل ملایم و متوسط خواهد بود، یادآور شد: در 24 ساعت گذشته تغییرات دما در ایستگاه هواشناسی فرودگاه همدان از منفی یک تا 14 درجه گزارش شده و تا انتها هفته آینده آنچنان تغییر دمایی نخواهیم داشت.

زاهدی گفت: دمای کمینه هوای همدان در 24 ساعت گذشته یک درجه سانتی گراد زیر صفر و بیشینه دمای هوای این شهر 14 درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 409

به "خبرنگاران همدان بارانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همدان بارانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید