خبرنگاران 116 نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر ورامین ثبت نام قطعی کردند

به گزارش مجله یگانه، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان ورامین گفت: در جریان ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر، 116 نفر ثبت نام خود را برای حضور در انتخابات شورای شهر ورامین و جوادآباد قطعی کردند.

خبرنگاران 116 نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر ورامین ثبت نام قطعی کردند

حسین کاغذلو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از روز 20 اسفند شروع و تا انتها روز 26 اسفند به دو روش حضوری و غیرحضوری انجام شد.

وی گفت: در طول یک هفته زمان ثبت نام رسمی، 126 نفر به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به ثبت نام اقدام شد که از این تعداد، 10 نفر به دلیل مغایریت مدارک واجد شرایط، در نهایت 116 نفر ثبت نام قطعی کردند.

فرماندار ورامین ادامه داد: از این تعداد 100 نفر برای شورای شهر ورامین و 16 نفر برای شورای شهر جوادآباد ثبت نام کردند.

وی گفت: از مجموع داوطلبان شورای شهر ورامین 85 نفر آقا و 15 نفر خانم و داوطلبان شورای شهر جوادآباد 12 نفر آقا و 4 نفر خانم هستند.

کاغذلو اضافه کرد: از مجموع داوطلبان قطعی، 91 نفر با حضور در محل ستاد انتخابات فرمانداری، 5 نفر در پیشخوان، 8 نفر با تلفن همراه و 12 نفر با استفاده از رایانه مراحل ثبت نام را انجام دادند.

وی اضافه کرد: مجموع کرسی اصلی و علی البدل شورای شهر ورامین 15 نفر شامل 9 نفر اصل و 6 نفر علی البدل است که میزان استقبال داوطبان نسبت به کرسی6.7 درصد است.

فرماندار ورامین گفت: مجموع کرسی اصلی و علی البدل شورای شهر جوادآباد 8 نفر شامل 5 نفر اصل و 3 نفر علی البدل است که میزان استقبال داوطبان نسبت به کرسی 2 درصد است.

وی گفت: دوره چهارم انتخابات شورای اسلامی 129 نفر و در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی 196 نفر برای شورای شهر ورامین و جوادآباد ثبت نام نموده بودند.

ورامین با 300 هزار نفر در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1087

به "خبرنگاران 116 نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر ورامین ثبت نام قطعی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 116 نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر ورامین ثبت نام قطعی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید