دانشگاه محقق اردبیلی لیست رشته های بدون آزمون را منتشر کرد

به گزارش مجله یگانه، دانشگاه محقق اردبیلی لیست رشته های بدون آزمون سال تحصیلی 1400-1399 در مقطع کارشناسی و کاردانی این دانشگاه را منتشر کرد.

دانشگاه محقق اردبیلی لیست رشته های بدون آزمون را منتشر کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه محقق اردبیلی لیست رشته های بدون آزمون در مقطع کارشناسی و کاردانی در این دانشگاه را برای سال تحصیلی 1400-1399 منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه داوطلبان می توانند براساس سوابق تحصیلی خود در یکی از رشته ها در گروه های مختلف مهندسی، کشاورزی، علوم پایه، علوم انسانی در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

در سایت اصلی این دانشگاه در اردبیل رشته های مهندسی طبیعت، مهندسی فضای سبز، زیست شناسی گیاهی، علوم و مهندسی خاک، علوم و مهندسی جنگل، علوم و مهندسی باغبانی، مهندسی مکانیک بیوسیستم، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی، مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی، فیزیک، علوم دامی، زمین شناسیف ادیان و عرفان و ریاضیات و کاربردها، در حوزه رشته های بدون کنکور این دانشگاه ارائه شده است.

همچنین در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان داوطلبان می توانند در رشته های علوم دامی، مهندیس تولید و ژنتیک گیاهی و مهندسی ماشین های صنایع غذایی بدون کنکور به تحصیل بپردازند.

در دانشکده کشاورزی مشگین شهر رشته های کاردانی تولید و ژنتیک گیاهی وکاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری براساس سوابق تحصیلی ارائه می شود.

رشته علوم مهندسی نیز در دانشکده فناوری های نوین نمین بدون آزمون به دانشجویان عرضه می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 687

به "دانشگاه محقق اردبیلی لیست رشته های بدون آزمون را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه محقق اردبیلی لیست رشته های بدون آزمون را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید