دریافت تأییدیه کمیته اخلاق از وزارت بهداشت و شروع تست های بالینی داروهای ایرانی کرونا

به گزارش مجله یگانه، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تاییدیه کمیته اخلاق وزارت بهداشت دریافت شده و در حال اجرا تست های بالینی و فراوری داروهای کرونا هستیم که تا دو هفته دیگر جواب آنها معین می گردد.

دریافت تأییدیه کمیته اخلاق از وزارت بهداشت و شروع تست های بالینی داروهای ایرانی کرونا

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره دریافت مجوزهای کمیته اخلاق وزارت بهداشت برای تست های بالینی و فراوری داروهای کرونا گفت: دو شرکت، فراوری دو داروی گیاهی درمان کرونا را شروع نموده اند که برای درمان مبتلایان به کرونا مورد استفاده قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: در حال پیگیری بودیم تا داروها به تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو برسد و بتوانیم تست های بالینی و فراوری انبوه را انجام دهیم.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اکنون داروها تاییدیه کمیته اخلاق وزارت بهداشت را دریافت نموده و تست های بالینی از روز پنج شنبه 15 اسفند شروع شده است.

وی اضافه نمود: انجام تست های بالینی تا دو هفته دیگر ادامه دارد و اگر تست ها به نتیجه رسید شرکت ها به سوی فراوری انبوه قدم برمی دارند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 379

به "دریافت تأییدیه کمیته اخلاق از وزارت بهداشت و شروع تست های بالینی داروهای ایرانی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت تأییدیه کمیته اخلاق از وزارت بهداشت و شروع تست های بالینی داروهای ایرانی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید