دستگیری کلاهبردار حرفه ای در گلوگاه ، وعده واگذاری خودرو در نمایندگی مجاز

به گزارش مجله یگانه، فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای اطلاع داد که با وعده واگذاری خودرو به شهروندان در شهرستان گلوگاه از آنان 50 میلیارد ریال کلاهبرداری نموده بود.

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در گلوگاه ، وعده واگذاری خودرو در نمایندگی مجاز

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی، اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس در شهرستان گلوگاه مبنی بر اینکه فردی در پوشش یک واحد صنفی نمایشگاه خودرو با وعده واگذاری خودرو به وسیله نمایندگی مجاز، اقدام به کلاهبرداری میلیاردی نموده موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد. با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مال باختگان، ماموران انتظامی دریافتند متهم با راه اندازی یک واحد صنفی غیرمجاز در پوشش نمایندگی مجاز یک شرکت خودرویی با وعده واگذاری خودرو از شهروندان کلاهبرداری می نماید.

سردار میرزایی توضیح داد: با شناسایی متهم و با هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و واحد صنفی غیرمجاز نیز پلمب شد. این متهم در تحقیقات و بازپرسی های فنی پلیس تا به امروز به 150 فقره کلاهبرداری به ارزش 50 میلیارد ریال اعتراف کرد، وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پلیس با مجرمان و متخلفان برابر قانون رفتار خواهد نمود به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام معاملات ملکی و خودرویی نسبت به استعلام از مراکز رسمی اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 685

به "دستگیری کلاهبردار حرفه ای در گلوگاه ، وعده واگذاری خودرو در نمایندگی مجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری کلاهبردار حرفه ای در گلوگاه ، وعده واگذاری خودرو در نمایندگی مجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید