رئال مادرید یک پای فینال سوپرجام ، آیا بارسا امشب صعود می نماید

به گزارش مجله یگانه، تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی قاطع سه بریک پیروز شد به فینال سوپرجام اسپانیا صعود کند.

رئال مادرید یک پای فینال سوپرجام ، آیا بارسا امشب صعود می نماید

با تور اسپانیا ویژه کریسمس 2021 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های این فصل سوپرجام اسپانیا با طراحی نوین فدراسیون فوتبال این کشور به شیوه جدیدی برگزار گردید. در این دوره 3 تیم اول تا سوم فصل قبل به همراه قهرمان جام حذفی بازی ها را برگزار می نمایند. این بازی ها با توافق 25 میلیون دلاری فدراسیون فوتبال اسپانیا با فدراسیون فوتبال عربستان در شهر جده برگزار گردید. در بازی نخست نیمه نهایی شب گذشته رئال مادرید پیروز شد سه بریک مقابل والنسیا به رجحان برسد تا اول فینالیست این دوره معین گردد. در این ملاقات

برای رئال مادرید کروس 16، ایسکو 39 و مودریچ 69 برای رئال مادرید گلزنی کردند. تک گل والنسیا را پارخو به ثمر رساند.

گل اول این بازی شاهکار تکنیکی مرد آلمانی رئال بود تا ضربه کرنر را مستقیما وارد دروازه والنسیا کند.

درپایان این بازی زیدان سرمربی رئال گفت:در این بازی مستحق پیروزی بودیم. مهمترین امر در این بازی عملکرد بسیار خوب بازیکنان در میدان بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و کوشش کردیم تا نمایش متفاوتی از خود داشته باشیم. ممکن است در فینال این رقابت ها همه چیز تغییر کند.

وی اضافه کرد: یوویچ بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما این وقتی شما در بسیاری از بازی ها حضور ندارد، کارتان بسیار سخت می گردد. بیل آماده نبود و در طول هفته تمرین نکرد. مهم این است تمام تیم در کنار هم بودند و آماده کار هستند.

بارسلونا امشب در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا به مصاف اتلتیکو مادرید می رود تا تکلیف فینالیست بعدی معین گردد.

در همین رابطه سرمربی بارسا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید از رضایتش از شیوه قبلی برگزاری این جام سخن گفت.

ارنستو والورده در این باره گفت: پیش از این سوپرجام اسپانیا همواره اول فصل برگزار می شد و این ملاقات شروع سال فوتبالی بود. به نظرم شیوه قبلیبرگزاری جام بهتر بود اما حالا شرایط تغییر نموده. است. این مدل بازی ها برای مردم جذاب به نظر می رسد و انتظار بیشتری را ایجاد می نماید. نمی دانم از نظر ورزشی شرایط چگونه است زیرا در گذشته بازی بین فاتح لالیگا و جام حذفی اسپانیا برگزار می شد. برگزاری رقابت ها با 4 تیم عجیب و غریب به نظر می رسد.

او در ادامه اضافه کرد: اگر حق انتخاب با من بود، شیوه قبلی را ترجیح می دادم اما فدراسیون تصمیم می گیرد. این ملاقات را مانند یکی از بازی های لالیگا می بینم و به دنبال پیروزی هستیم. می دانیم بازی کردن مقابل اتلتیکومادرید چگونه است. باید خوب بازی نموده و خودمان را با شرایط تطبیق دهیم.

  • هفته 19 لالیگا؛ تساوی در دربی کاتالونیا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 151

به "رئال مادرید یک پای فینال سوپرجام ، آیا بارسا امشب صعود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید یک پای فینال سوپرجام ، آیا بارسا امشب صعود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید