رضایی: مشکل اصلی لیگ برتر، طولانی شدن مسابقات بود، رسیدن به قهرمانی حس خیلی خوبی دارد

به گزارش مجله یگانه، سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: فینال سختی داشتیم اما از موقعیت های مان استفاده کردیم و رسیدن به قهرمانی حس خیلی خوبی دارد.

رضایی: مشکل اصلی لیگ برتر، طولانی شدن مسابقات بود، رسیدن به قهرمانی حس خیلی خوبی دارد

عاطفه رضایی پس از قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی در فینال داشتیم. نیمه اول فشار بالایی داشت چون سایپا در صدد جبران نتیجه دور رفت بود و ما تحت فشار بودیم اما بعد از 10 دقیقه به گل رسیدیم و همان باعث شد تیم سایپا پاور پلی کند و ما سه گل را در پاور پلی زدیم. همه چیز خوب بود و سایپا هم خیلی خوب آغاز کرد اما ما از موقعیت های مان استفاده کردیم.

وی با اشاره به جبران شکست فینال سال گذشته مقابل ملی حفاری اهواز گفت: وقتی نتایج زحمات را می بینید حس خیلی خوبی دارد. سال گذشته نتوانستیم در فینال پیروز باشیم اما سال جاری این اتفاق رخ داد و حس خیلی خوبی است که با هدف و تمام کوشش و زحماتت به قهرمانی دست پیدا کنید.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از پاداش ویژه مدیرعامل باشگاه اطلاع داد و اضافه نمود: مدیرعامل باشگاه بعد از اهدای کاپ و مدال، بازیکنان را به شام دعوت کرد و قول پاداش ویژه داد که نمی دانم پاداش ویژه شان چیست و چقدر است؟

وی مشکل لیگ برتر فوتسال بانوان سال جاری را طولانی شدن مسابقات عنوان نمود و گفت: مشکل مسابقات لیگ برتر سال جاری این بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت ها خیلی طولانی شد و تیم های شرکت کننده زیاد بودند که خدا را شکر شنیده ایم سال جاری مرحله پلی آف لیگ برتر را برداشته اند. سال 98 تعداد تیم ها بالا بود و واقعا خسته می شدند و برگزاری مسابقات نیز سخت بود.

رضایی در خاتمه یادآور شد: برگزاری مسابقات در شرایط شیوع ویروس کرونا هزینه زیادی داشت که باشگاه متحمل شد و ما هم جواب حمایت های باشگاه را دادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 683

به "رضایی: مشکل اصلی لیگ برتر، طولانی شدن مسابقات بود، رسیدن به قهرمانی حس خیلی خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: مشکل اصلی لیگ برتر، طولانی شدن مسابقات بود، رسیدن به قهرمانی حس خیلی خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید