برطرف موانع فراوری و صادرات پیش احتیاج تداوم بهبود شاخصهای مالی در آذربایجان غربی

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تحولات مثبت مالی اتفاق افتاده در سالجاری و سرمایه گذاری بی نظیر دولت در استان گفت: تداوم این فرایند مثبت در گرو کوشش برای برطرف هر چه بیشتر موانع فراوری و صادرات است.

برطرف موانع فراوری و صادرات پیش احتیاج تداوم بهبود شاخصهای مالی در آذربایجان غربی

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

محمدمهدی شهریاری امروز 30 بهمن ماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به کسب رتبه برتر محیط کسب و کار ایران برای سومین فصل متوالی،که سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار گردید، توضیح داد: اگر چه با شرایط برنامه ریزی شده جهت تسهیل هر چه بهتر محیط فراوری فاصله داریم اما کسب رتبه برتر برای سومین فصل بیانگر اینست که متولیان امر برای برطرف موانع فراوری کمر همت بسته اند.

وی با تاکید بر اینکه در بیان اتفاقات خوب و کوشش های انجام گرفته به مردم بخوبی عمل نشده است، اضافه کرد: دستاوردهایی چون حجم سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی دولت از ابتدای سال جاری، رشد 200 درصدی سرمایه گذاری، رشد صادرات و کاهش نرخ بیکاری و رتبه نخست در احیای واحدهای فراوریی راکد و رتبه نخست در امنیت سرمایه گذاری باید به اطلاع مردم برسد.

به گزارش خبرنگاران، شهریاری گفت: برابر سهمیه 9 ماهه استان می بایست 45 واحد راکد را به چرخه فراوری بر می گرداندیم که خوشبختانه این آمار به 87 واحد رسیده و از این حیث رتبه نخست کشوری را کسب نموده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 255

به "برطرف موانع فراوری و صادرات پیش احتیاج تداوم بهبود شاخصهای مالی در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف موانع فراوری و صادرات پیش احتیاج تداوم بهبود شاخصهای مالی در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید