ضربه مهلک کرونا به گردشگری و اقتصاد آلمان

به گزارش مجله یگانه، آلمان گام های محتاطانه ای برای کم کردن محدودیت های قرنطینه برداشته است و هفته گذشته به فروشگاه های کوچک اجازه داد که دوباره کره کره هایشان را بالا بدهند، اما هشدارش علیه سفر در سرتاسر جهان که حالا تا 14 ژوئن هم تمدید شده است، ضربه مهلکی به بدنه گردشگری خواهد بود.

ضربه مهلک کرونا به گردشگری و اقتصاد آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، هیکو ماس وزیر امور خارجه آلمان عنوان نمود: نبرد آلمان برعلیه این عالم گیری در مرحله ای قرار ندارد که او بتواند مسافرت های آزادانه و بدون رعایت اصول بهداشتی را به کسی توصیه کند.

او اضافه نمود: مردم دیگر نمی توانند مانند گذشته تعطیلات خود را چه در سواحل شلوغ و چه در کمپ های کوهستانی بگذرانند.

آلمان هشدار داده است که محتمل است اقتصاد این کشور سال جاری حدود 6/3 درصد سقوط را تجربه کند، اتفاقی که تا به حال سابقه نداشته است.

پیتر آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان عنوان نمود: بدترین رکود مالی در تاریخ جمهوری فدرال (تأسیس در سال 1949) را تجربه خواهیم کرد.

آلمان همراه با چند عضو دیگر از دولت های اتحادیه اروپا، ماه گذشته بعضی از مرزهای زمینی اش را بست تا جلوی انتشار کووید 19 را بگیرد و 240 هزار مسافر آلمانی را از خارج از کشور بازگرداند.

انجمن تورگردانان آلمان عنوان نموده است که تا آخر ماه آوریل، درفروش حدود 4/8 میلیارد یورو (5/21 میلیارد دلار) ضرر داشته و مطرح نموده که بخش گردشگری آلمان این روزها به یاری های فوری دولتی احتیاج مبرم دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 514

به "ضربه مهلک کرونا به گردشگری و اقتصاد آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه مهلک کرونا به گردشگری و اقتصاد آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید