ظرفیت پاسخگویی سامانه ارتباطات و نظارت مردمی افزایش خواهد یافت

به گزارش مجله یگانه، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ارزیابی مستمر خدمات غیرحضوری این سازمان اطلاع داد و گفت: ظرفیت پاسخگویی سامانه ارتباطات و نظارت مردمی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

ظرفیت پاسخگویی سامانه ارتباطات و نظارت مردمی افزایش خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، آقای مصطفی سالاری در پنجمین جلسه رونمایی از خدمات 30 گانه غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح 3070 گفت: امروز نهمین خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی است، رونمایی می گردد.

سالاری اضافه کرد: در این 5 هفته طرح ها مطابق برنامه رونمایی شده است و امیدواریم تا خاتمه طرح همه برنامه ها به خوبی و در زمان مقرر اجرا گردد و طرح های افتتاح شده به صورت غیرحضوری کامل و به روش آسان و روان برای مردم مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بعضی خدمات سازمان تأمین اجتماعی منجر به دریافت و یا پرداخت وجوه می گردد، گفت: این خدمات حساسیت بیشتری دارند و باید با جدیت و دقت بالاتری کار انجام گردد و البته خدماتی که به صورت غیرحضوری ارائه می گردد قطعا باید در شعب حذف گردد.

میرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم هماهنگی و هم افزایی تمامی واحد های این سازمان برای پیشبرد خدمات غیرحضوری تأکید کرد و گفت: خدمات غیرحضوری مختلف با هم ارتباط دارند و تمامی واحد های سازمان باید به صورت مشترک و هم راستا برای تکمیل این خدمات با استفاده از تمامی ظرفیت ها کوشش نمایند.

سالاری از برنامه ریزی برای اصلاح و به روز رسانی معماری سامانه خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی اطلاع داد و گفت: با تکمیل خدمات غیرحضوری این برنامه نیز به اجرا در می آید و تمامی سامانه ها به یکدیگر متصل خواهد شد.

وی توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی را نهمین فرایند از خدمات غیرحضوری طرح 3070 گفت و اضافه کرد: این خدمت موجب تسهیل امور کارفرمایان می گردد و نقطه شروعی برای غیرحضوری شدن سایر خدمات تامین اجتماعی به کارفرمایان است.

سالاری ادامه داد: بعد از این هم خدمات دیگری غیرحضوری خواهد شد و کارفرمایان برای هیچ کاری احتیاج به مراجعه حضوری به شعب نخواهند داشت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درحال حاضر مبالغ مربوط به تعهدات کوتاه مدت برای افرادی که دارای حساب بانک رفاه هستند، پس از طی مراحل در سامانه خدمات غیرحضوری به صورت روزانه پرداخت می گردد و امیدواریم با همکاری بانک رفاه کارگران این خدمات به افرادی که دارای حساب بانکی دیگری هستند نیز برقرار گردد.

علی اکبر ربیع زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گزارشی از فرایند خدمات غیرحضوری و پیشرفت طرح 3070 ارائه داد.

وی گفت: توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی یک خدمت کلیدی برای غیرحضوری شدن تعداد بیشتری از خدمات به کارفرمایان است. امروز با وجود اینکه تا به امروز 9 سرویس از خدمات 30 گانه به بهره برداری رسیده است، اما از نظر میزان پیشرفت کار به نزدیک به 50 درصد رسیده ایم و با راه اندازی این سرویس ها بخش قابل توجهی از اقدامات و زمینه های مورد احتیاج برای دیگر خدمات فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 870

به "ظرفیت پاسخگویی سامانه ارتباطات و نظارت مردمی افزایش خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت پاسخگویی سامانه ارتباطات و نظارت مردمی افزایش خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید