عمده غیاثی: شاهد لیگ فشرده ای هستیم ولی این فشردگی برای همه تیم هاست

به گزارش مجله یگانه، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: شرایط برای تیم ها یکسان است ولی وقتی تیمی دچار بیماری، خستگی، تاخیر در پرواز و ... می شود تا یک هفته نمی تواند خودش را پیدا کند.

عمده غیاثی: شاهد لیگ فشرده ای هستیم ولی این فشردگی برای همه تیم هاست

به گزارش خبرنگاران، محمد عمده غیاثی، سرمربی تیم شهرداری ورامین در مورد پیروزی 3 بر 2 شاگردانش مقابل فولاد سیرجان در هفته سوم لیگ برتر والیبال گفت: این پیروزی را به تماشاگران خونگرم ورامین تقدیم می کنم که تا لحظه آخر ما را حمایت می کنند. آنها سرمایه واقعی ما هستند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: همه بازیکنان ما بعد از بازی گذشته مقابل پیکان به طرز عجیبی سرما خوردند و همگی مریض بودند. احسن شیرکوند و پشت خط زن تیم به این بازی نرسیدند و پاسور ما نیز با سرم و آمپول برای بازی مهیا شد. این بازی با تمام سختی هایی که داشت تمام شد و باید منتظر بازی های بعدی باشیم.

پاسور پیشین تیم ملی والیبال شرح داد: شاهد لیگ فشرده ای هستیم ولی این فشردگی برای همه تیم هاست. نمی توان ایرادی به این قضیه گرفت چون شرایط برای تیم ها یکسان است ولی وقتی تیمی دچار بیماری، خستگی، تاخیر در پرواز و ... می شود تا یک هفته نمی تواند خودش را پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 48

به "عمده غیاثی: شاهد لیگ فشرده ای هستیم ولی این فشردگی برای همه تیم هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمده غیاثی: شاهد لیگ فشرده ای هستیم ولی این فشردگی برای همه تیم هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید