قتل عام داعش در کابل ، نوزادی که دو گلوله خورد و زنده ماند

به گزارش مجله یگانه، کودکی که در حمله هفته گذشته تروریست های داعش به بخش زایشگاه بیمارستانی در کابل دو گلوله خورده بود، جان سالم به در برد، هر چند مادرش را در این حمله از دست داد.

قتل عام داعش در کابل ، نوزادی که دو گلوله خورد و زنده ماند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، دست کم سه تروریست مسلح صبح روز سه شنبه گذشته به بیمارستان عمومی ایندیرا گاندی در پایتخت افغانستان یورش بردند و به حاضران در بخش زایشگاه آتش گشودند. در این حمله که گمان می رود از سوی داعش اجرا شده باشد، 24 نفر از جمله دو نوزاد کشته شدند و قربانیان دیگر هم مردان، مادران و پرستاران بودند.

یکی از قربانیان این قتل عام زنی است به نام نازیا که تازه سه ساعت پیش از حمله یک دختر به دنیا آورده بود. دو گلوله هم به پای راست نوزاد این مادر اصابت کرد اما خودش زنده ماند. پزشکان توانستند پس از یک عمل جراحی سنگین گلوله ها را از بدن دخترک درآورند و رفیع الله، همسر زن مقتول هم نام نازیا را برای دخترش برگزید تا یاد مادر زنده بماند.

مهاجمان در لباس نیروهای پلیس وارد بیمارستان شدند و با دو نارنجک و سلاح های اتوماتیک به بخش زایمان حمله کردند. نیروهای امنیتی و پلیس کابل تروریست ها را از پا درآوردند اما دست کم 24 نفر در قتل عام بیمارستان ایندیرا گاندی جان خود را از دست دادند. رئیس بیمارستان بیان نمود شکستگی پای نازیا ترمیم می شود و او می تواند راحت راه برود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 545

به "قتل عام داعش در کابل ، نوزادی که دو گلوله خورد و زنده ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل عام داعش در کابل ، نوزادی که دو گلوله خورد و زنده ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید