قیمت پایه پرسپولیس خیلی بالاتر از استقلال است

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران، علی عطایی در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر درباره دلایل تأخیر در انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس گفت: چند مشکل وجود داشت که باید برطرف می کردیم. قبل از اقاله (فسخ) قرارداد قبلی نمی توانستیم کارگزار نو انتخاب کنیم که خوشبختانه این مسائل برطرف شد و آماده این مزایده هستیم.

قیمت پایه پرسپولیس خیلی بالاتر از استقلال است

معاون مالی پرسپولیس افزود: بحث کارگزار قبلی بود که باید با آن ها مشخص تکلیف می کردیم. تا زمانی که تکلیف قرارداد قبلی معین نشده نمی توانستیم وارد مزایده بعدی شویم. به هر حال تیم حقوقی ما پیروز شد قرارداد با کارگزار قبلی را اقاله کند و در واقع راستا برگزاری مزایده هموار شد.

او درباره احتمال انتخاب اسپانسر مشترک برای دو تیم سرخابی مرکز تاکید کرد: در فرایند مزایده تمام ارکان بازرسی حضور دارند و این اتفاق بسیار شفافی است که رخ می دهد. برای این کار ابتدا مبلغ پایه مزایده می شود. باید مبلغی به نام پایه انتخاب شود.

عطایی درباره احتمال تغییر در مبلغ قیمت گذاری پرسپولیس نسبت به استقلال شرح داد: طبیعی است باشگاه استقلال اگر بخواهد مثل ما این کار را انجام دهد مبلغ پایه پایین تری نسبت به پرسپولیس خواهد داشت. ما چند قهرمانی متوالی و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته ایم و معین است مبلغ پایه به مراتب بالاتری خواهیم داشت. شاید اسپانسر مشترک هم به وجود بیاید اما قیمت پایه خیلی متفاوتی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1332

به "قیمت پایه پرسپولیس خیلی بالاتر از استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت پایه پرسپولیس خیلی بالاتر از استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید