لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید، لیورپول را به زانو درآورد، شکست امیدوارکننده پاری سن ژرمن در دورتموند

به گزارش مجله یگانه، میزبان های شب اول دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شرایطی متفاوت رقبای نامدارشان را شکست دادند.

لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید، لیورپول را به زانو درآورد، شکست امیدوارکننده پاری سن ژرمن در دورتموند

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با فزونی تیم های اتلتیکومادرید و بوروسیا دورتموند در خانه شان شروع شد.

اتلتیکومادرید پس از اینکه با اشتباه فابینیو در دقیقه 4 توسط سائول دروازه لیورپول را باز کرد، با اتخاذ بازی تدافعی و استفاده از ضدحملات فزونی یک بر صفر خانگی در استادیوم واندامتروپولیتانو را حفظ کرد و به بازی برگشت در خانه رقیب امیدوار ماند.

در بازی همزمان پاری سن ژرمن با وجود شکست 2 بر یک در خانه بوروسیا دورتموند، امیدوارانه رهسپار بازی برگشت شد. پس از یک نیمه بدون در استادیوم سیگنال ایدونا پارک، هالند در دقیقه 69 اولین گل اروپایی اش را برای میزبان به ثمر رساند.

نیمار در بازگشت از مصدومیت در دقیقه 75 رقابت را به تساوی کشاند و در نهایت هالند دومین گل خود و تیمش را در دقیقه 77 به ثمر رساند تا دورتموند 2 بر یک پیروز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 305

به "لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید، لیورپول را به زانو درآورد، شکست امیدوارکننده پاری سن ژرمن در دورتموند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید، لیورپول را به زانو درآورد، شکست امیدوارکننده پاری سن ژرمن در دورتموند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید