محمود فکری: مقابل سپاهان ملاقات سختی پیش رو داریم ، باید به فرایند نیم فصل اول ادامه دهیم

به گزارش مجله یگانه، محمود فکری پیش از ملاقات برابر سپاهان گفت: با توجه به اینکه فاصله بازی ها کم است برنامه خاصی نمی توانیم داشته باشیم. اسامی تعدادی از بازیکنان را به باشگاه دادیم تا برای تقویت تیم آنها را جذب نمایند.

محمود فکری: مقابل سپاهان ملاقات سختی پیش رو داریم ، باید به فرایند نیم فصل اول ادامه دهیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمود فکری قبل از ملاقات تیمش مقابل سپاهان گفت: آرزوی سلامتی می کنم برای عبدالعلی چنگیز و حنیف عمران زاده که به ویروس کرونا مبتلا شدند و امیدوارم به کانون گرم خانواده باز گردند.

وی در خصوص بازی با سپاهان و نیم فصلی که گذشت افزود: جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از تک تک بازیکنان که نیم فصل سختی را آغاز کردند و خدا را شکر با کوشش و همدلی تا به اینجا رسیدند. نتایج نسبتا خوبی هم گرفتیم و در جدول هم شکلی به خود داده ایم. امیدوار هستم این فرایند به همین شکل ادامه دهیم و فردا با آرامش بیشتر بازی خوبی ارائه کنیم و با دست پر برگردیم. با توجه به اینکه آخرین بازی نیم فصل هم هست ملاقات سختی در پیش داریم.

سرمربی آبی پوشان در ارتباط با نیم فصل دوم و اینکه بازی ها بلافاصله آغاز می گردد، گفت: با توجه به اینکه فاصله بازی ها کم است برنامه خاصی نمی توانیم داشته باشیم. اسامی تعدادی از بازیکنان را به باشگاه دادیم تا برای تقویت تیم آنها را جذب نمایند. با توجه به اینکه فرصت آنچنانی نداریم باید مثل نیم فصل اول به فرایند خود ادامه دهیم واز فرصت ها نهایت استفاده را ببریم و بچه ها در نیم فصل دوم بازی های بهتری ارائه بدهند و امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود: احتیاج هست که مجموعه باشگاه همدلی و کوشش بیشتری داشته باشند تا مسائلی که در آغاز فصل و نیم فصل داشتیم کمتر و اینکه مسائل مرتفع بگردد تا بتوانیم با آرامش و تمرکز بیشتر به بازی ها بپردازیم و در نهایت بتوانیم جایگاهی که متعلق به استقلال هست بدست آوریم و طرفداران را مسرور کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1009

به "محمود فکری: مقابل سپاهان ملاقات سختی پیش رو داریم ، باید به فرایند نیم فصل اول ادامه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری: مقابل سپاهان ملاقات سختی پیش رو داریم ، باید به فرایند نیم فصل اول ادامه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید