مراجعان به میزهای ارتباطات مردمی در گلستان از رئیس جمهور چه می خواهند؟

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/گلستان در آستانه سفر دکتر ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور ایران) به استان گلستان، میز ارتباطات مردمی برای تسهیل و تسریع در رفع مسائل مردم و پاسخگوئی به درخواست های آنان در ادارات کل و ساختمان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی مستقر شده است.

مراجعان به میزهای ارتباطات مردمی در گلستان از رئیس جمهور چه می خواهند؟

مسئولان کشوری و مدیران ادارات کل و روسای سازمان ها و ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی از ساعت 8 صبح امروز (پنج شنبه 12 اسفندماه) در مکان های از پیش مشخص شده حاضر هستند و سیل مراجعات مردمی به این میزها غیرقابل توصیف است.

ترافیک مراجعین در سازمان جهاد کشاورزی گلستان

سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان که میز ارتباطات خود را در موسسه تحقیقات پنبه استان گلستان دایر کرده است، جزء اداراتی می باشد که بیشترین مراجعه مردمی را تا ساعت 12 ظهر امروز ثبت کرده است.

بنا به گفته مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، تا این لحظه بالغ بر 150 نفر با مراجعه و تکمیل فرم، درخواست خود را از کننده تام الاختیار وزیر و مدیران جهاد کشاورزی، روسا و معاونان سازمان های کشوری درخواست کرده اند.

در میز این اداره کل، مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی و کننده تام الاختیار وزیر، معاون مدیر کل دفتر طیور، رئیس مرکز اصلاح نژاد امور دام، مدیر کل بازرسی سازمان امور اراضی، مدیر کل میگو و آبزی پروری شیلات، معاون مدیر کل حدنگاری سازمان جنگل ها و دیگر مسئولان کشوری در کنار مدیران استانی نیز حضور دارند.

تسهیلات، اشتغال، تغییر کاربری، مسایل مرتبط با امور اراضی، اخذ مجوزهای مختلف حوزه صنایع کشاورزی، مجوز مرغداری و دام پروری، آرد نانوایی، ادوات مکانیزاسیون، احداث گلخانه و دیگر موارد، تقاضاهای فعالان حوزه جهاد کشاورزی گلستان از سفر ریاست جمهوری می باشد.

سید جواد ساداتی نژاد (وزیر جهاد کشاورزی) در سفر ریاست جمهوری به گلستان، در جمع اعضای هیأت دولت خواهد بود و بازدید از زیرساخت های بندرگز و کردکوی در برنامه سفر وی به استان گلستان قرار گرفته است.

از میز اداره کل ورزش و جوانان چه خبر؟!

اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، از دیگر اداراتی می باشد که در مدت زمان مذکور میزبان مسئولان کشوری برای رفع مسائل پیش روی ورزشکاران و جوانان گلستانی می باشد.

هر چند که سیدحمید سجادی (وزیر ورزش و جوانان)، همزمان با سفر دکتر رئیسی به عنوان کننده تام الاختیار رئیس جمهور، روز جمعه از چند شهر استان گلستان از جمله مراوه تپه و کلاله بازدید می کند تا مسائل را جمع بندی و به نشست شورای عالی اداری استان که شب جمعه در استانداری گلستان برگزار خواهد شد، برساند، اما این موضوع مانع از حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان در میز ارتباطات مردمی نشد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، میزان مراجعات مردمی به میز ارتباطات مردمی را حدود یکصد مراجعه در حدود 4 ساعت برشمرد و گفت: درخواست تسهیلات برای باشگاه های فرهنگی ورزشی و مراجعه ورزشکاران جهت رفع مسائل حوزه فعالیت خود، از مهمترین و بیشترین درخواست ها بوده است.

میزهای ارتباطات مردمی در اداره کل دارایی، منابع طبیعی، محیط زیست و سایر ادارت کل، سازمان ها و نهادها و حتی برخی فرمانداری ها نیز برپا شده است تا فاصله بین مسئولان کشوری و مردم به حداقل ترین حد ممکن کاهش یابد.

در این مراجعات که اغلب افراد با استرس وارد مکان های از پیش مشخص شده می شوند، تعدادی شاد از یافتن پاسخ تقاضای خود و عده ای هم ناراحت از پیدا نشدن راه حل برای حل مسأله خود می شوند و هستند کسانی که با گرفتن دستور به دیگر بخش های درون سازمانی و یا ادارات دیگر ارجاع داده می شوند تا با اخذ موافقت ها و دستورات، راستا درخواست خود را هموارتر کرده باشند.

میزهای ارتباطات مردمی، امروز تا ساعت 18 و روز جمعه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در همه ادارات کل استان گلستان دایر می باشد تا همچنان متقاضیان با تنظیم نامه و مکتوب کردن تقاضاهای خود، به مسئولان مراجعه کنند تا شاید گره مسائل خود را با دستان رئیس جمهور و کنندگان تام الاختیار وی باز کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1530

به "مراجعان به میزهای ارتباطات مردمی در گلستان از رئیس جمهور چه می خواهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجعان به میزهای ارتباطات مردمی در گلستان از رئیس جمهور چه می خواهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید