معارفه سرمربی تراکتور تا انتها هفته انجام می گردد

به گزارش مجله یگانه، هیئت مدیره باشگاه تراکتور اهداف و برنامه های مدنظر برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال را تصویب و اظهار داشت سرمربی تیم تا انتها هفته جاری معرفی خواهد شد.

معارفه سرمربی تراکتور تا انتها هفته انجام می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی باشگاه تراکتور، هیئت مدیره باشگاه جلسات فشرده ای که در روزهای اخیر برگزار کرد، ضمن آنالیز عملکرد فصل 99-98، برنامه ها و اهداف مدنظر برای فصل آینده را نیز تشریح و تصویب کرد.

در آخرین جلسه هیئت مدیره، پس از استماع گزارش مدیرعامل باشگاه تراکتور برای فصل 1400-1399 ضمن تأکید بر حفظ شاکله اصلی تیم و تداوم بهره گیری از بازیکنان شاخص که جملگی از سرمایه های فوتبال کشورمان هستند، بر جذب بازیکنان شایسته و آینده دار طبق نظر سرمربی و همچنین جلب نظر کمیته فنی اقدام گردد.

به همین دلیل باشگاه تراکتور با هرگونه درخواست انتقال بازیکنان مورداحتیاج مخالفت نموده و بر تداوم همکاری بازیکنان بر اساس قرارداد منعقد شده قبلی تأکید دارد.

در خصوص بازیکنان خارجی تحت قرارداد باشگاه نیز تصمیم هیئت مدیره بر آن شد که با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی فدراسیون فوتبال، حتی الامکان از بازیکنان موجود استفاده گردد و منافع باشگاه در اولویت قرار گیرد.

هیئت مدیره باشگاه تراکتور همچنین در خصوص انتخاب سرمربی تیم برای فصل آینده، ضمن انتقاد از بعضی گزینه های مورد مذاکره که با رفتارهای غیرحرفه ای موجب اتلاف زمان و فرصت سوزی شدند و همچنین افرادی که با مطرح کردن خود به عنوان گزینه سرمربیگری تراکتور، نام خود را عظیم کردند، توضیح داد: با توجه به تأکید مالک باشگاه مبنی بر بهره گیری از تجربیات فصول گذشته و آنالیز تمامی جوانب بدون توجه به جوسازی ها و صرفاً با در نظر داشتن منافع باشگاه و خواسته طرفداران، شرایط و برنامه های ارائه شده از سوی گزینه های مدنظر را مورد آنالیز دقیق و کارشناسی قرار داده و در خصوص انتخاب سرمربی تصمیم گیری و مقرر شد تا سرانجام هفته معارفه وی انجام و تمرینات تیم از هفته آینده شروع گردد.

بدیهی است، هدف گذاری باشگاه در این زمینه فراهم کردن بستری مناسب جهت فعالیت توأم با ثبات و آرامش برای کادرفنی و بازیکنان است و در این راستا انتخاب سرمربی با چشم اندازی بلند مدت صورت گرفت.

هیئت مدیره باشگاه تراکتور ضمن یادآوری اهتمام مالک باشگاه برای موفقیت پایدار تیم و شادی دل طرفداران میلیونی تراکتور، این اطمینان را به طرفداران عزیز می دهد که با توجه به درخواست سرمربی تیم طی روزهای باقی مانده از هفته جاری بازیکنان مورد احتیاج برای تقویت تیم جذب و تیمی قدرتمند برای حضور مقتدرانه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی، آماده خواهد شد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 725

به "معارفه سرمربی تراکتور تا انتها هفته انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معارفه سرمربی تراکتور تا انتها هفته انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید