معرفی فیلم های جشنواره فجرایده اصلی

به گزارش مجله یگانه، به گزارش انتخاب،دومین ساخته سینمایی آزیتا موگویی مجری طرح با سابقه سینمای ایران، اواخر تابستان سال جاری جلوی دوربین رفت. در این فیلم بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی و با حضور پژمان جمشیدی و هنرمندی مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر بازی می نمایند. این فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر به نمایش درخواهد آمد.

معرفی فیلم های جشنواره فجرایده اصلی

نکات حاشیه ای

در ابتدا قرار بود ساره بیات در ایده اصلی ایفای نقش کند اما بدون اعلام دلیلی او از این پروژه کنار گذاشته شد و هانیه توسلی به جای او در فیلم آزیتا موگویی جلوی دوربین رفت.

یکی دیگر از نکات حاشیه ای ایده اصلی به فیلمبرداری آن در کشورهای خارجی باز می گردد. موگویی برای فیلمبرداری ایده اصلی به کشورهای اسپانیا، کانادا و قبرس رفت و در جزیره کیش هم بخش هایی از آن را جلوی دوربین برد.

نکات جذاب

حضور این تعداد بازیگر سرشناس در هر فیلمی می تواند برای بسیاری از مخاطبان جذاب باشد. در این فیلم بازیگران سرشناسی ایفای نقش می نمایند که برای اکران عمومی و فروش آن در گیشه هم می تواند موثر واقع گردد.

شانس جایزه

از بهرام رادان که سال جاری با سه فیلم در جشنواره حضور دارد و تاکنون دو سیمرغ بلورین را به خانه برده می توان به عنوان یکی از شانس های کسب سیمرغ بازیگری سال جاری یاد کرد. از سوی دیگر مریلا زارعی هم که جزو رکوردداران زن سیمرغ بازیگری به حساب می آید در این فیلم بازی می نماید و می توان از او هم به عنوان نامزدان دریافت سیمرغ نام برد. هانیه توسلی و پژمان جمشیدی هم که سابقه نامزد شدن برای کسب سیمرغ بازیگری را دارد می توانند برای کسب سیمرغ سال جاری شانس داشته باشند. ناگفته نماند که ساخته قبلی موگویی یعنی تراژدی هم در سه بخش بهترین فیلم، کارگردان و فیلمنامه نامزد سیمرغ بود.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده

مجری طرح: پژمان هادوی

تدوین: بهرام دهقانی

طراح صحنه : امیرحسین قدسی

طراح چهره پردازی: سودابه خسروی

مدیر صدابرداری: امیر شاهوردی

مدیر فراوری: محمد حیدرقلی

مشاور رسانه ای: مهیار جوادی فر

سرمایه گذاران : شرکت توسعه گردشگری شهر آئین، مهدی کریمی تفرشی، آزیتا موگویی با حمایت منطقه آزاد کیش

تهیه نماینده و کارگردان: آزیتا موگویی

نویسنده: امیر عربی (بر اساس طرحی از رضا کریمی)

منبع: انتخاب
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 47

به "معرفی فیلم های جشنواره فجرایده اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم های جشنواره فجرایده اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید