مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است، تجلیل وزارت علوم از ایده های برتر چالش کرونا

به گزارش مجله یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با اشاره به اینکه ویروس کرونا یک بحران فراگیر جهانی است، گفت: این ویروس تمام کشورها را درگیر خود نموده است که قدرت و اقتدار کشورها به گونه ای مشخص می گردد که هرکدام چگونه از بحران این ویروس نجات می یابند و پیروز می شوند.

مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است، تجلیل وزارت علوم از ایده های برتر چالش کرونا

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا غفاری با بیان اینکه جامعه علمی و دانشگاهی در کنترل ویروس کرونا نقش مهمی را ایفا می نمایند، اظهار کرد: مجموعه های دانشگاهی و دانش بنیان و پارک های علم و فناوری می توانند از نظر علمی برای کشف جزئیات این ویروس و فراوری محصولات برای کنترل آن نقش بسیار مهمی را ایفا نمایند.

وی تاکید نمود: برای کنترل کرونا ویروس نیازمند یک عزم جدی مردمی و مشارکت ملی و همگانی به ویژه نخبگان کشور در چالش کرونا هستیم.

غفاری با اشاره به فراخوان عمومی برای حضور در چالش کرونا افزود: نخبگان و شرکت نمایندگان می توانند با ثبت نوآوری ها و ایده های خود در سامانه ای که برای چالش کرونا در نظر گرفته شده، نقش موثری در نابودی این ویروس داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با اشاره به حمایت وزارت علوم از چالش کرونا، توضیح داد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمامی نخبگان و دانشمندان و صاحبان ایده و فکر در زمینه کنترل ویروس کرونا حمایت می نماید و از ایده های برتر نیز تجلیل خواهد شد.

وی با بیان به اینکه قدرت جوانان ما در چالش کرونا ظهور خواهد نمود، اظهار کرد: با ایده های برتر جوانان این کشور می توانیم قدرت جوانان این مرز و بوم را نه تنها در ایران، بلکه در خاورمیانه نیز نشان دهیم.

بر اساس این گزارش، چالش کرونا یکی از چالش های سامانه کندو است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکارها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت است.

علاقه مندان برای عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا می توانند به وب سایت www.candoportal.com مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 487

به "مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است، تجلیل وزارت علوم از ایده های برتر چالش کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است، تجلیل وزارت علوم از ایده های برتر چالش کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید