مقاله: برترین فستیوال های کانادا و رویدادهای زمستانی کانادا

به گزارش مجله یگانه، مجموعه نمایشگاهی و سرگرمی Ontario Place در شهر تورنتو هر زمستان از اواخر ماه نوامبر تا هفته اول ژانویه به محل برگزاری فستیوال بی نظیر شفق قطبی تبدیل می گردد. نمایش های عظیم و زیبای نوری، زمین های اسکیت روی یخ پر زرق و برق، بازارهای کریسمسی و موسیقی زنده بعضی از جذابیت های این فستیوال خارق العاده هستند. هر سال بازی های و سواری های جدید به این مجموعه اضافه می گردد و در کنار زمین تیوپ سواری عظیم 50 متری و چرخ و فلک مجموعه قرار می گیرند.

مقاله: برترین فستیوال های کانادا و رویدادهای زمستانی کانادا

البته که یک پادشاه یخی در کانادا هست و البته که این پادشاه هر سال یک قلعه یخی خیلی عظیم می سازد! شهر یلونایف هر سال میزبان فستیوال پادشاه یخی است، فستیوالی تماما در خصوص برف و یخ و با بیشتر از 30 رویداد و نمایش. تقریبا تمام این فستیوال حول و حوش یک قلعه تمام یخی بسیار عظیم می چرخد که ساختش حدود 3 ماه زمان می برد. هر سال ویژگی های جدیدی به این فستیوال اضافه می شود، پس باید در تور کانادا خودتان دست به کار شوید و حتما سری به این رویداد بی نظیر بزنید.

کارناوال زمستانی کبک پیشینه ای طولانی دارد و قدمتش به حدود 1894 بر می شود؛ که یعنی بیشتر از 110 سال تجربه در زمینه برگزاری یک رویداد پر شور و هیجان و بی نظیر. از جشن های خیابانی تا رویدادهای ورزشی متعدد، از ساخت مجسمه های یخی تا رژه های مختلف، کارناوال زمستانی شهر کبک از آن دست رویدادهایی است که نباید در تور کانادا آن را از دست بدهید. نماد خوشگل و دوست داشتنی این جشن را نباید فراموش کنید؛ بونهومی آدم برفی آماده است تا با یک عکس دسته جمعی خاطره خوب شرکت در این فستیوال را برای همواره به شما یادآور شود.

منبع مقاله: برترین فستیوال های کانادا و رویدادهای زمستانی کانادا

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 748

به "مقاله: برترین فستیوال های کانادا و رویدادهای زمستانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برترین فستیوال های کانادا و رویدادهای زمستانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید