مقاله: 14 ماده غذایی برای پاکسازی ریه های شما

به گزارش مجله یگانه، سیر دارای خواص ضد التهابی همراه با سطح بالایی از آلیسین است. بنابراین به مبارزه با عفونت یاری نموده و التهاب را کاهش می دهد. این ماده در بهبود آسم هم نقش دارد و میتواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان ریه یاری کند.

مقاله: 14 ماده غذایی برای پاکسازی ریه های شما

آخرین، اما نه به معنای کم ترین فایده! آب برای ریه های شما بسیار مهم است. به جای نوشیدن نوشابه های گازدار، قهوه، الکل یا سایر نوشیدنی ها، آب را انتخاب کنید. آب یک منبع عالی هیدراتاسیون است و روند سم زدایی را تسریع می نماید. اگر برای تان سخت است که آب زیاد بخورید. می توانید با لیمو یا طعم دهنده دیگری آب را مزه دار کنید تا راحت تر آب بنوشید.

فلفل قرمز برای پیشگیری از برونشیت های مزمن و امفیزما مفید است اگر بیماری آغاز شده باشد هم یاری می نماید بیمار به راحتی با آن مدارا کند. اثر ماده تند کاپسائی سین در فلفل قرمز که دهان و زبان را می سوزاند این گیاه را در ردیف داروهای موثر سینه ای و خلط آور قرار داده است.

مسائل تنفسی مانند آسم، برونشیت، پنومونی و فیبروز کیستیک از جمله بیماری هایی است باید از آن ها اجتناب کنیم. با انجام تمرینات منظم و عدم مصرف سیگار، بسیاری از مردم موفق به پیشگیری از این بیماری ها می شوند. به منظور موفقیت بیشتر ، حفظ رژیم سالم امری مهم است.

منبع مقاله: 14 ماده غذایی برای پاکسازی ریه های شما

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1356

به "مقاله: 14 ماده غذایی برای پاکسازی ریه های شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 14 ماده غذایی برای پاکسازی ریه های شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید