منچسترسیتی و یونایتد در هفته اول فصل جدید لیگ برتر بازی نمی نمایند

به گزارش مجله یگانه، دو تیم شهر منچستر در اولین هفته از فصل آینده لیگ برتر فوتبال انگلیس به میدان نمی فرایند.

منچسترسیتی و یونایتد در هفته اول فصل جدید لیگ برتر بازی نمی نمایند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی در فصل جدید لیگ برتر جزیره با حداقل یک هفته تأخیر کارشان را شروع خواهند کرد.

این اتفاق به دلیل حضور این دو تیم در رقابت های اروپایی فصل جاری رخ خواهد داد. منچستریونایتد یکشنبه شب توسط سویا از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا حذف شد. منچسترسیتی هم یک روز قبل از آن در لیگ قهرمانان اروپا توسط لیون در مرحله یک چهارم نهایی از گردونه رقابت ها کنار رفت. با توجه به فرصت کمتر این دو تیم برای استراحت، لیگ برتر انگلیس به هر یک از دو تیم 30 روز فرصت استراحت داده است.

از این رو این دو تیم مانند دیگر رقبای خود در هفته نخست لیگ برتر که روزهای 12 و 13 سپتامبر (22 و 23 شهریور) شروع می گردد، به میدان نخواهند رفت و در عوض اولین بازی های خود را با چند روز تأخیر انجام خواهند داد.

بازیکنان منچستریونایتد پس از باخت شان به سویا دو هفته استراحت خواهند کرد و پس از آن تمرینات خود در اردوی پیش فصل را شروع خواهند کرد.

هم یونایتد هم منچسترسیتی قرار است پیش از شروع فصل جدید بازی های تدارکاتی برگزار نمایند اگرچه طبق اعلام منابع نزدیک به این باشگاه ها بعید است که هیچ یک از این دو تیم در اردوی پیش فصل خود مقابل رقبای خارجی به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 704

به "منچسترسیتی و یونایتد در هفته اول فصل جدید لیگ برتر بازی نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی و یونایتد در هفته اول فصل جدید لیگ برتر بازی نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید