می توانستیم برنده باشیم ، سپاهان چه موقعیتی داشت؟

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران، شهرآورد اصفهان بین دوتیم سپاهان و ذوب آهن در حالی برگزار و با نتیجه یک-یک به خاتمه رسید که استادیوم فولادشهر، در پی شیوع ویروس کرونا، خالی از تماشاگر بود.

می توانستیم برنده باشیم ، سپاهان چه موقعیتی داشت؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

میودراگ رادولوویچ، پس از شهرآورد اصفهان در نشست خبری پیرامون اینم ملاقات گفت: ما بازی سختی را از چند نظر در برابر سپاهان داشتیم. ما روز یک شنبه بازی سختی در برابر استقلال انجام دادیم در حالی که سپاهان بازی نکرد و ما به همین دلیل زمان کافی برای ریکاوری در اختیار نداشتیم.

وی پیرامون فرایند بازی اضافه کرد: متاسفانه دریافت گل در دقایق ابتدایی بازی کار را برای ما سخت کرد اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما با در اختیار دریافت توپ، نهایتاً به گل رسیدیم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه ذوب آهن چند موقعیت مسلم برای گل زنی داشت اضافه کرد: علاوه بر چند موقعیت مسلم گل زنی، یک پنالتی هم بود که همه به جز داور آن را دیدند و داور برای ما نگرفت. در بازی با استقلال نیز یک گلی دریافت کردیم که مشکوک به آفساید بود؛ باشگاه باید با فدراسیون صحبت کند و دلیل این موضوع را بپرسد.

وی با تمجید از بازیکنان خود ادامه داد: از بازیکنانم که مانند شیر جنگیدند و لایق بهترین ها هستند تشکر می کنم. ما پنج بازی خوب را پشت سر گذاشته و این فرایند را همین طور ادامه می دهیم و مطمئن هستم که با این سبک بازی، بازی های خوبی را در ادامه به نمایش خواهیم گذاشت.

رادولوویچ در پاسخ به پرسشی پیرامون علت عدم حضور سجاد آقایی در زمین توضیح داد: همه بازیکنان ما خوب و با شخصیت هستند و بررسی می شوند ولی در نهایت بهترین ها به زمین می فرایند. سجاد آقایی باید من و کادر فنی را متقاعد کند که شایسته حضور در زمین است. او بازیکن خوب و مستعدی است اما دیر به ما ملحق شد. ما هر هفته بازی محبت آمیز داریم و او زمان دارد که خود را ثابت کند.

وی با اشاره به صحبت های قلعه نویی در نشست خبری مبنی بر اینکه ذوب آهن موقعیت چندانی نداشت اظهار داشت: قلعه نویی سرمربی خوب و جنتلمنی است اما من بازی را طور دیگری دیدم. ما دست کم 3 موقعیت مسلم گل زنی و یک پنالتی که گرفته نشد، داشتیم اما سوال من این است که سپاهان چه موقعیتی برای گل زنی داشت؟ ما حتی می توانستیم برنده مسابقه باشیم اگر پنالتی برای ما گرفته می شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 353

به "می توانستیم برنده باشیم ، سپاهان چه موقعیتی داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم برنده باشیم ، سپاهان چه موقعیتی داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید