پوتین به شواری امنیت: برای مبارزه با کرونا روابط با شرکای خارجی را تقویت کنید

به گزارش مجله یگانه، پوتین، رئیس جمهوری روسیه به شورای امنیت این کشور دستور داد تا برای مهار ویروس کرونا روابطشان با هم پیمانان خارجی خود را تقویت نموده و موجب تسهیل در همکاری های مقتضی شوند.

پوتین به شواری امنیت: برای مبارزه با کرونا روابط با شرکای خارجی را تقویت کنید

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به شورای امنیت این کشور دستور داده است تا به منظور مهار ویروس کرونا روابطشان را با هم پیمانان خارجی خود تقویت کرده تا موجب تسهیل در همکاری های مقتضی شوند.

کاخ کرملین روز جمعه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین به اعضای دائم شورای امنیت روسیه دستور داده است تا با هم پیمانان خارجی این کشور به منظور مبارزه با گسترش ویروس کرونا اقدام به برقراری ارتباط مشترک و روابط چندجانبه کنند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اظهار کرد: شما مکالمات تلفنی من با دوستانمان در کشورهای دیگر را مشاهده می کنید، تقریباً همه شرکای ما در همکاری با یکدیگر و ارائه خدمات خود ابراز تمایل کرده اند. البته که باید این راه طی شود. برای اینکه این کار مؤثر باشد، شما باید حمایت وزارت امور خارجه را جلب کنید. من از شما می خواهم که این کار را سازماندهی کنید.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، به دنبال مکالمات خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور به نوبه خود اظهار کرد که سفیران روس بر تقویت روابط و تعامل با هم پیمانان و شرکای خارجی به منظور جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر کرونا و ریشه کنی این ویروس در سراسر جهان تمرکز می کنند.

کشور روسیه در زمینه ارائه کمک های بشردوستانه به ملل مختلف از جمله سوریه، ونزوئلا، ایتالیا، صربستان و سایر کشورها فعال بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 513

به "پوتین به شواری امنیت: برای مبارزه با کرونا روابط با شرکای خارجی را تقویت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین به شواری امنیت: برای مبارزه با کرونا روابط با شرکای خارجی را تقویت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید