پیش بینی هواشناسی در ایران 28 دی 1400

به گزارش مجله یگانه، مدیرکل پیش بینی سازمان #هواشناسی گفت: از اواخر چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور مجددا در شمال غرب و غرب کشور بارش خواهیم داشت.

پیش بینی هواشناسی در ایران 28 دی 1400

به گزارش دنیای سفر از سازمان هواشناسی، صادق ضیائیان گفت: فردا در استان های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان و مرکزی بارش خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه، با نفوذ سامانه بارشی به کشور مجددا در شمال غرب و غرب کشور، استان های ساحلی خزر، دامنه های جنوبی البرز و دامنه های زاگرس مرکزی بارش پیش بینی می گردد.

ضیائیان گفت: از بعد از ظهر فردا بارش به تدریج از سمت غرب کاهش می یابد و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی امشب در استان های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جزایر واقع در تنگه هرمز و جنوب کرمان بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و در استان های جنوبی رعد و برق داریم.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1567

به "پیش بینی هواشناسی در ایران 28 دی 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی هواشناسی در ایران 28 دی 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید