چین خواهان ازسرگیری پایبندی به تعهدات برجامی شد

به گزارش مجله یگانه، ایسنا نوشت: نماینده چین در سازمان ملل از طرفین مذاکرات برجام خواست تا عزم سیاسی را به کار عملی تبدیل نمایند.

چین خواهان ازسرگیری پایبندی به تعهدات برجامی شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش شینهوا، وانگ کان، نماینده چین در سازمان ملل و دیگر سازمان های بین المللی واقع در وین روز آدینه پس از انتها کمیسیون مشترک برجام اظهار داشت که طرفین مذاکرات وین باید عزم سیاسی را به کار عملی تبدیل نمایند.

وی از طرفین خواست تا بر اجماع ها تمرکز نمایند و آن ها را گسترش دهند، از اتهام پراکنی های متقابل دوری و با یکدیگر برای پیشبرد مذاکرات کوشش نمایند.

نماینده چین همچنین اظهار داشت که چین از اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ نماینده این مذاکرات حمایت می نماید.

وی نسبت به اینکه طرفین به جای معین پیش شرط برای درست کردن جوی مساعد کوشش نمایند، ابراز امیدواری کرد.

وانگ کان همچنین تاکید نمود که چین حاضر است کوششی مشترک با دیگر طرفین برای پیشبرد هرچه سریعتر مذاکرات و ازسرگیری مجدد پایبندی به برجام داشته باشد.

در جلسه کمیسیون مشترک که با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 امروز در وین از سر گرفته شده بود، مقرر شد بلافاصله رایزنی های کارشناسی و فنی و کار بر روی متون پیش نویس شروع گردد.

همه طرف ها یکبار دیگر بر جدیت خود برای حصول نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید نمودند.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین پس از نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در صفحه توییترش نوشت: در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام دور جدیدی از مذاکرات درباره احیای کامل توافق هسته ای انجام شد. شرکای برجام با ضرورت متمرکز تر کردن فرایند مذاکرات موافقت کردند.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1133

به "چین خواهان ازسرگیری پایبندی به تعهدات برجامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خواهان ازسرگیری پایبندی به تعهدات برجامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید