کاراندیش: کمیته اخلاق در صدور رای فروزان تعلل می نماید

به گزارش مجله یگانه، معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: تخلفات فروزان آشکار شده است اما کمیته اخلاق در صدور رای تعلل می نماید.

کاراندیش: کمیته اخلاق در صدور رای فروزان تعلل می نماید

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با ، درباره اینکه محسن فروزان قرار است با باشگاه پارس جنوبی جم قرارداد ببندد، اظهار کرد: پفراینده فروزان علاوه بر رسیدگی در دادسرای عمومی انقلاب در کمیته اخلاق هم آنالیز می گردد. در آنالیز و تحقیقات انجام شده در دادسرای عمومی انقلاب تخلفات فروزان آشکار شده است، اما کمیته اخلاق در صدور رای تعلل می نماید. متاسفانه طرفداران تراکتور صادر نشدن رای پفراینده فروزان را از چشم ما حقوق دانان می بینند، اما آنها باید بدانند که ما اقدامات لازم را انجام دادیم و تا حدودی می توانیم به کمیته اخلاق فشار بیاوریم که رای را صادر کند، در غیر این صورت از سوی کمیته اخلاق با محرومیت روبرو می شویم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرد: متاسفانه معلوم نیست کمیته اخلاق به چه منظور فرایند رسیدگی به پفراینده فروزان را طولانی نموده است و از طرفداران درخواست می کنم که از کمیته اخلاق این موضوع را مطالبه نمایند که زودتر رای صادر گردد.

کارشناس حقوقی فوتبال درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث اعلام کرد: به هر حال این اتفاقات جنبه ملی دارد و خارج از اقتدار و قدرت تصمیم گیری باشگاه هاست. باید به کمیته برگزاری مسابقات اثبات کنیم که ایران امن است و مسئله ای نداریم. البته شرکت نکردن و انصراف در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محرومیت هایی برای فوتبال کشورمان دارد و باید باشگاه های ما در این زمینه به اجماع برسند. به هر حال تا جایی که از قوانین اطلاع دارم انصراف تیم ها از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا محرومیت از 2 دوره مسابقات و جرایم نقدی 30 و 50 هزار دلاری دارد.

کاراندیش درباره اظهارات باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه باشگاه آدنا اسپور طرف حساب این باشگاه برای جذب استوکس است، گفت: باشگاه تراکتور علیه استوکس و باشگاه آدنا اسپور ترکیه شکایت نموده است و اگر استوکس از سوی فیفا محروم گردد در آن صورت باشگاه پرسپولیس از جذب این بازیکن متضرر می گردد. به هر حال باشگاه پرسپولیس در حدود 6 ماه این بازیکن را از دست می دهد.

برگزاری اردوی تراکتور در ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 230

به "کاراندیش: کمیته اخلاق در صدور رای فروزان تعلل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراندیش: کمیته اخلاق در صدور رای فروزان تعلل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید