کاهش تلفات روزانه ویروس کرونا در ایتالیا

به گزارش مجله یگانه، آژانس دفاع و حمایت غیر نظامی ایتالیا از کاهش چشمگیر تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا خبر داده است.

کاهش تلفات روزانه ویروس کرونا در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آژانس دفاع مدنی ایتالیا اعلام نمود: تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در روز یکشنبه به کمتر از 145 نفر رسیده که این پایین ترین رقم از 9 مارس به شمار می رود.

بر اساس این گزارش تلفات ویروس کرونا در ایتالیا در روز شنبه به 153 نفر رسیده بود. تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا نیز از 875 نفر در روز شنبه به 675 نفر در روز یکشنبه رسیده که پایین ترین رقم از اوایل مارس محسوب می گردد.

این گزارش نشان می دهد تعداد کل تلفات ویروس کرونا در ایتالیا نیز از 21 فوریه تا به امروز به بیش از 31908 نفر رسیده است. ایتالیا سومین آمار بالای ویروس کرونا در دنیا را پس از آمریکا و بریتانیا دارد.

تعداد کل موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا نیز به بیش از 225435 نفر رسیده که ششمین آمار بالا در دنیا پس از آمریکا، اسپانیا، بریتانیا، روسیه و برزیل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 533

به "کاهش تلفات روزانه ویروس کرونا در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تلفات روزانه ویروس کرونا در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید