کاکاشویلی: نمی خواهم از پارس جنوبی شکایت کنم اما اگر پولم را ندهند، چاره دیگری ندارم

به گزارش مجله یگانه، کاخابر کاکاشویلی، هافبک پیشین پارس جنوبی گفت که در صورت عدم پرداخت 70 درصد به جامانده قراردادش از این باشگاه شکایت می نماید.

کاکاشویلی: نمی خواهم از پارس جنوبی شکایت کنم اما اگر پولم را ندهند، چاره دیگری ندارم

کاخابر کاکاشویلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مطالبات خود از باشگاه پارس جنوبی جم گفت: باشگاه بدون اطلاع من، قراردادم را در نیم فصل فسخ و تنها 30 درصد از قراردادم را پرداخت نموده است. باید 70 درصد به جامانده هم پرداخت گردد.

وی در این باره که آیا با مدیران باشگاه پارس جنوبی تماسی داشته و اینکه ممکن است به فیفا شکایت کند یا خیر، توضیح داد: با مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم تماس گرفتم تا در این باره با آنها صحبت کنم که جوابم را ندادند. همه بازیکنان 50 درصد قرارداد خود را گرفتند؛ باشگاه فقط برای پول من مشکل دارد؟ من نمی خواهم از پارس جنوبی شکایت کنم اما اگر پولم را پرداخت نکنند، چاره دیگری ندارم.

هافبک پیشین پارس جنوبی با بیان اینکه باشگاه به او مجوزی کتبی برای پیوستن به سایر تیم ها داده است، درباره پیشنهادهای خود اظهار داشت: از چند تیم گرجستانی پیشنهاد دارم، اما بازی در تیم های ایرانی برایم بهتر است . فعلاً پیشنهادی از تیم های ایرانی ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 509

به "کاکاشویلی: نمی خواهم از پارس جنوبی شکایت کنم اما اگر پولم را ندهند، چاره دیگری ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاکاشویلی: نمی خواهم از پارس جنوبی شکایت کنم اما اگر پولم را ندهند، چاره دیگری ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید