کرونا، فرمانداران دستور در خانه ماندن بیش از 90 میلیون آمریکایی را صادر کردند

به گزارش مجله یگانه، با افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا به 19773 نفر و تعداد جان باختگان به 275 تن، فرمانداران چندین ایالت این کشور به ساکنان دستور داده اند که در منزل بمانند.

کرونا، فرمانداران دستور در خانه ماندن بیش از 90 میلیون آمریکایی را صادر کردند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با فرمان های جدید فرمانداران نیویورک، ایلینوی و کنتیکت برای در خانه ماندن ساکنان این ایالت ها به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، اکنون به یک چهارم جمعیت ایالات متحده دستور داده شده که از منازلشان خارج نشوند.

طبق گزارش شبکه سی بی اس نیوز فرمانداران نیویورک، ایلینوی و کنتیکت در آمریکا هم مانند ایالت های کالیفرنیا و پنسیلوانیا به آمریکایی ها ساکن این ایالت ها دستور دادند که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در منازل خود بمانند.

طبق این گزارش، با فرامین فرمانداران این پنج ایالت، اکنون به بیش از یک چهارم جمعیت آمریکا (حدود 93 میلیون نفر) دستور داده شده است که از منازل خود خارج نشوند.

دستورات فرمانداران ایالت های نیویورک، ایلینوی و کنتیکت، کالیفرنیا و پنسیلوانیا در حالی صادر شده که تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا 19773 نفر و شمار جان باختگان به 275 تن افزایش یافته است.

افزایش میزان فوت و ابتلای آمریکایی ها به کرونا انتقادها درباره مدیریت دولت دونالد ترامپ در قبال این بیماری ویروسی را تشدید نموده است.

روزنامه واشنگتن پست در سرمقاله ای در این باره نوشت، کمبودهای دردسرساز می تواند تمام کوشش های پرسنل درمانی آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد.

طبق این گزارش، کمبود تجهیزات حفاظت شخصی از قبیل مایک در سراسر آمریکا وجود دارد و بعضی مراکز کنترل بیماری در آمریکا به جای ماسک از دستمال های پارچه ای استفاده می نمایند (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 277

به "کرونا، فرمانداران دستور در خانه ماندن بیش از 90 میلیون آمریکایی را صادر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، فرمانداران دستور در خانه ماندن بیش از 90 میلیون آمریکایی را صادر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید