کلاهبردارانِ تست کرونا را به پلیس معرفی کنید ، تست کرونا در خانه نداریم

به گزارش مجله یگانه، معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت که تست های مربوط به کرونا به هیچ عنوان جلوی در ِ منازل انجام نمی گردد.

کلاهبردارانِ تست کرونا را به پلیس معرفی کنید ، تست کرونا در خانه نداریم

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر این که عده ای شیاد و کلاهبردار به اتفاق چند خانم مجهز به ماسک و دستکش به بهانه تست کرونا با نامه جعلی از وزارت بهداشت به ساختمان های مسکونی مراجعه می نمایند و با مواد بیهوشی ساکنان را بیهوش می نمایند و اقلام ارزنده خانه ها را به سرقت می برند.

در پی انتشار این خبر، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد معاون هماهنگ نماینده پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برابر آنالیز ها و پیگیری های اجرا شده از سوی وزارت بهداشت هیچ گونه تست مربوط به بیماری کرونا در مقابل در منازل انجام نمی گردد و اگر شهروندان با چنین مواردی روبه رو شدند، باید بدانند که این مراجعات از سوی وزارت بهداشت و دستگاه های مجری نیست.

  • تست کرونا درب منزل! | نان درآوردن از ترس و درد مردم

سرهنگ ناصری نژاد با بیان اینکه تا به امروز گزارشی از چنین اقدامی در مراکز پلیس پیشگیری تهران بزرگ ثبت نشده است، اظهار داشت: اما در صورتی که شهروندان با چنین مواردی روبه رو شدند، ضروری است که اولا بدانند چنین مراجعاتی از سوی وزارت بهداشت وجود ندارد و نباید در را به روی آنها باز نمایند و ثانیا حتما موضوع را به وسیله تماس به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش نمایند تا با متخلفان برخورد گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 244

به "کلاهبردارانِ تست کرونا را به پلیس معرفی کنید ، تست کرونا در خانه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبردارانِ تست کرونا را به پلیس معرفی کنید ، تست کرونا در خانه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید