گل محمدی: بعضی افراد مصونیت دارند و هر چه از دهان شان در می آید می گویند، هر تیمی مسائل ما را داشت منحل می شد

به گزارش مجله یگانه، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد در فوتبال ایران بعضی افراد داری مصونیت هستند و هر چه از دهان شان در می آید درباره دیگر تیم ها می گویند.

گل محمدی: بعضی افراد مصونیت دارند و هر چه از دهان شان در می آید می گویند، هر تیمی مسائل ما را داشت منحل می شد

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: قبل از صحبت درباره بازی، باید خسته نباشید و خدا قوتی به کادر پزشکی، درمان و پرستاران بگویم که در این شرایط کارشان بسیار حساس و خطرناک است. برای آنها آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر ریشه این ویروس بین مردم ایران هم خشک گردد. یک اندازه باید مدیریت بهتری گردد و بحث ضعف در واکسیناسیون هم بسیار اهمیت دارد که امیدوارم در این زمینه بهتر عمل گردد.

وی اضافه کرد: فردا مقابل تیمی بازی داریم که نتایج خوبی در این چند هفته گرفته و تیمی منسجم است. با حضور منصوریان تحول خوبی در آلومینیوم به وجود آمده است و من بازی های خوبی از این تیم دیدم. فردا روز راحتی برای ما نخواهد بود و باید بتوانیم ضمن نظر دوندگی و ایجاد موقعیت، تمرکز بالایی داشته باشیم تا پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد. بازیکنان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و امیدوارم فردا روز خوبی برای مان باشد.

گل محمدی درباره بازی دور رفت تیمش مقابل آلومینیوم و اینکه تنها شکست سرخپوشان در فصل جاری لیگ برتر در آن بازی رقم خورده است، گفت: در بازی رفت که ما شکست خوردیم، اشتباهات واضح داوری بود. یک گلی که خوردیم آفساید بود و یک بازیکن حریف باید اخراج می شد. گل دوم آنها هم روی خطایی زده شد که اصلاً خطا نبود. با این حال همواره به تصمیمات داوران احترام گذاشتیم. می دانم که آنها چه سختی هایی را متحمل می شوند و با وجود دستمزد پایین داوری می نمایند. باید به داوران خسته نباشید بگویم.

وی با اشاره به اعتراض بعضی تیم ها به مسائل داوری اضافه کرد: با این وجود می بینیم بعضی تیم ها چگونه از یک صحنه ای که آفساید بوده و گل زدند، شلوغ کاری و هوچی گری کردند. در همین بازی رفت و برگشت با همین تیم آلومینیوم سه پنالتی برای تیم آلومینیوم گرفته نشده است و بازی را بردند و مساوی کردند و چهار امتیاز از این دو بازی گرفتند، در حالی که تیم حریف می توانست امتیازهای بیشتری بگیرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و مسائلی که ما داریم، هیچ تیمی ندارد. جا دارد در این باره صحبت کنم که از ابتدای فصل مسائل مان آغاز شد. به خصوص از زمانی که به فینال آسیا رفتیم، مسائل سخت مان آغاز شد. با تمام ناملایمتی ها و مسائل کارمان را برای این فصل آغاز نموده و ادامه دادیم و در نیم فصل هم قهرمان شدیم. هر تیمی جای ما بود، از هم می پاشید. این را صادقانه می گویم. بچه های ما و انرژی مثبت طرفداران ما را زنده کرد و این تیم را زنده نگه داشته است. جا دارد از تمام بازیکنان تشکر کنم که علیرغم تمام مسائل به خصوص مسائل مالی، با تمام وجود کار کردند و زحمت کشیدند. مسائل مالی باشگاه هم روی دوش بازیکنان بود که بدهی بودیمیر، برانکو و دیگر بدهی ها به بازیکنان فشار آورد، در حالی که در ظاهر نباید این مسائل به بازیکنان ارتباط داشته باشد اما فشار روی دوش بازیکنان بود و هنوز هم وجود دارد. امیدوارم که مدیریت باشگاه کوشش بیشتری کند. به هر حال مسائل هست و مدیریت باشگاه صبح تا شب کار می نماید تا مسائل را رفع کند، اما ادامه مسائل می تواند به تیم ضربه بزند.

گل محمدی در خصوص اینکه بعضی تیم ها و باشگاه ها در هفته های اخیر با بیانیه دادن و مصاحبه کردن، سعی در مسموم کردن فضا داشته اند، گفت: در این مورد صحبت کردم. متأسفانه در لیگ ما و فوتبال مان باب و رایج شده است که هر تیمی بیشتر اعتراض و هوچی گری می نماید، بیشتر امتیاز می گیرد. این مسئله در یکی دو سال اخیر خیلی باب شده است. به جای اینکه تمرکزشان روی فوتبال و تیم باشد، فقط درباره این و آن صحبت می نمایند؛ از مدیرعامل گرفته تا سرمربیان حریف. وقتی درباره تیم های دیگر صحبت می نمایند، قطعاً تمرکزشان روی تیم و کار خودشان نیست. این مسائلی است که در فوتبال ما دیده می گردد، اما گفتم به جرأت هر تیمی جای ما بود و مسائل ما را داشت، منحل می شد. ما انگیزه مان مضاعف است و طرفدارانی داریم که با وجود این مسائل برای آنها جان می دهیم. می دانیم این طرفداران چه شرایط سخت و مسائلی به لحاظ مالی دارند، اما هیچ وقت حمایت شان از ما کم نشده است. در ادامه لیگ هم تمام کوشش مان را برای آنها انجام می دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در آستانه بازی با پرسپولیس بازیکنان آلومینوم شارژ مالی شدند و دریافتی آنها به 75 درصد رسید، گفت: از این موضوع خبر ندارم. بازیکنان آلومینیوم حق شان است که حتی صد درصد هم بگیرند. خیلی از تیم ها هستند که مشکل مالی ندارند و وقتی روبه روی ما بازی می نمایند، انگیزه بالایی دارند و پاداش شان دو برابر می گردد. تیمی مقابل ما بازی می کرد که برای مساوی 50 میلیون و برای برد 90 تا 80 میلیون پاداش برای آنها مشخص شده بود. ما با همه اینها مبارزه می کنیم. ما دو هفته دیگر با حریفی بازی داریم که از حالا برای آنها پاداش مشخص نموده اند. این نشان می دهد پرسپولیس راه خودش را پیدا نموده، از ما ترس پیدا کردند و شاید این مسائل برای ما طبیعی باشد. می خواستم کمی در خصوص جزئیات خودمان صحبت کنم، اما الان جای مطرح کردن این مسائل نیست. درباره این مسائل بلد نیستیم صحبت کنیم و آن چیزی که ما بلد هستیم، کار کردن و تمرین کردن است. ان شاءالله خدا هم در ادامه جهت به ما یاری می نماید تا پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکل رادوشویچ، جدایی اش از جمع سرخپوشان و مصاحبه های متعدد او علیه مدیران باشگاه گفت: از وقتی رادوشویچ از تیم ما جدا شد، به باشگاه گفتم تحت هر شرایطی او باید برگردد، چون اگر در ادامه راه، خدای نا نموده اتفاقی برای لک بیفتد، دروازه بان نداریم و یک دروازه بان جوان در تیم ما وجود دارد که تجربه چندانی ندارد و اصلاً در لیگ بازی ننموده است. از باشگاه می خواهم این مشکل را حل نماید و از رادو هم می خواهم کمی از خواسته هایش کوتاه بیاید. این مشکل و مسائل نباید در تیم ما رقم می خورد، اما از ابتدای فصل این مسائل در تیم ما به وجود آمد. گاهی با خودم فکر می کنم که چرا بشار رسن رفت. ما دو بازیکن خارجی داشتیم که نمی دانم به چه علتی رفتند و با این شرایط کار می کنیم. امیدوارم این مسئله حل گردد و از باشگاه می خواهم مشکل را رفع کند. امشب هم خودم با رادو صحبت خواهم کرد تا در صورت امکان مسائل را رفع کنیم.

گل محمدی درباره غایبان تیمش برای ملاقات با آلومینیوم گفت: کمال کامیابی نیا و عیسی آل کثیر قطعاً در تیم ما نیستند. وحید امیری، سیامک نعمتی و شهریار مغانلو هم یک اندازه مصدومیت داشتند که تازه به تمرینات اضافه شده اند. محروم هم برای بازی فردا نداریم.

وی در بخش پایانی صحبت هایش گفت: در هفته های به جامانده لیگ، مربیان و مدیران عامل، دوست دارند نتیجه بگیرند و باشگاه ها می خواهند نتیجه کسب نمایند. با این حال از همه آنها درخواست می کنم به جای مصاحبه کردن درباره تیم های حریف و مسائلی که حریف دارد یا ندارد، روی کار خودمان تمرکز کنیم و به لیگ آرامش بدهیم. این آرامش چیزی است که فوتبال ما به آن احتیاج دارد و این اتفاقی است که باب شده و مربیان و مدیران درباره تیم های دیگر صحبت می نمایند. آنها هر چیزی از دهان شان در می آید می گویند و متأسفانه فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق هم واکنشی نشان نمی دهند. انگار این افراد مصونیت دارند. آنها خیلی راحت تهمت می زنند و به تیم حریف توهین می نمایند و فدراسیون برخوردی انجام نمی دهد. فدراسیون باید خیلی قوی با آنها برخورد کند. در یکی دو هفته اخیر صحبت هایی شده است که حتی بار حقوقی دارد و به باشگاه مقابل فشار وارد می گردد.

گل محمدی توضیح داد: امیدوارم در این هفته ها با ورود فدراسیون فوتبال و ارکان نظارتی برخوردی جدی با آنها گردد تا نتوانند خیلی راحت درباره تیم حریف صحبت نمایند. اگر ما هم بخواهیم، می توانیم خیلی درباره مسائلی که چه در داخل تیم و چه بیرون تیم به وجود آمده است، صحبت کنیم. ما هم خیلی مسائل و حرف ها داشتیم، اما تمرکزمان روی کار خودمان بوده و نتیجه آن را هم می بینیم. امیدوارم مسئولان، مربیان و مدیران باشگاه ها روی کار و تیم خودشان تمرکز نمایند و یا درباره تیم های دیگر صحبت ننمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1238

به "گل محمدی: بعضی افراد مصونیت دارند و هر چه از دهان شان در می آید می گویند، هر تیمی مسائل ما را داشت منحل می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بعضی افراد مصونیت دارند و هر چه از دهان شان در می آید می گویند، هر تیمی مسائل ما را داشت منحل می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید