2 هفته قرنطینه برای افرادی که وارد پکن می شوند

به گزارش مجله یگانه، رسانه های دولتی چین در گزارشی اعلام کردند: تمامی افرادی که به پکن وارد می شوند باید برای مدت زمان دو هفته خود را قرنطینه نمایند و در غیر اینصورت با آنان برخورد می گردد.

2 هفته قرنطینه برای افرادی که وارد پکن می شوند

با هزینه سفر به چین با هواپیما سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، این دستور در پی انتها یافتن تعطیلات سال نو در چین صادر شده و متوجه کسانی است که در تعطیلات از پکن خارج شده بودند.

به گفته مسئولان شهر پکن تمامی افرادی که از قرنطینه ماندن سرباز زنند یا قوانین و مقررات رسمی را به منظور مهار کروناویروس جدید رعایت نکنند مجازات می شوند هرچند جزئیات آن تصریح نشده است.

همچنین مسئولان حوزه سلامت در این کشور از شناسایی 2641 مورد جدید ابتلا به کروناویروس و 143 مورد فوتی دیگر خبر دادند.

مسئولان حوزه سلامت در چین امروز (شنبه) در اطلاعیه ای اظهار داشتند: 2641 مورد جدید ابتلا به کروناویروس گزارش شده که در مجموع 66 هزار و 492 نفر به این ویروس آلوده شده اند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: با مرگ 143 نفر دیگر از مبتلایان به کروناویروس شمار تلفات این ویروس کشنده به 1523 نفر رسیده که بیشتر قربانیان از ساکنان استان هوبئی و شهر ووهان بوده اند.

لیانگ وانیان یکی از مسئولین کمیسیون ملی سلامت در چین گفت: دولت باید به کوشش های خود برای مهار شیوع کروناویروس در ووهان که مدت سه هفته در قرنطینه بوده ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، لیانگ اضافه نمود: این کمیسیون بر کاهش نرخ مرگ و میر و تعداد مبتلایان به کروناویروس تمرکز دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 184

به "2 هفته قرنطینه برای افرادی که وارد پکن می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هفته قرنطینه برای افرادی که وارد پکن می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید